Karakter veya görünüş olarak mesela benim hem merhametimi severler hem de boyumu falan 🫠😄
10 gü
Benim, o ilk baştaki ağırbaşlı ve asil havayı beğendiler hem de tanıdıkça içimdeki o merhameti, vicdanı severler. Özgüvenli ve dik durmayı severim.
Zaten etraftan gelen yorumlar da bunu gösteriyor; genel olarak iyi sohbet olduğunu, çok güzel olduğunu söylerler. Tabii bu durum insandan insana, kurduğum iletişime göre acayip değişiyor. Kimisi arkamdan "Çok iyi insan, dürüst insan" derken, kimisi de "Aman ondan uzak dur, diyebiliyor. Eskiden buna takılırım belki ama artık hiç umurumda değil. "Uzak dur" diyen tiplerin benden uzak kalması bana o kadar iyi geldi ki anlatamam. Hayat kalitemiz arttı resmen. Ben buyum; neysem oyum. Merhametim de bellidir, sınırları çizdiğim o keskin ve dik duruşum da. Herkesle her samimiyete girmem, kendimi de ezdirmem. Beni gerçekten tanıyan, o dışarıdaki koruyucu, ağırbaşlı kabuğun altındaki samimi insanı gören zaten gitmez. Gerisi de kendi yoluna baksın, hiç dert değil.
Güzel bir gözlem noktası yakalamışsın. Ben de genellikle insanların zamanla iç dünyamı, özellikle empati yeteneğimi ve pozitif enerjimi daha çok fark ettiklerini ve beğendiklerini hissediyorum. Dış görünüş ilk izlenimi oluştursa da, gerçek bağlar hep karakterle kurulur, öyle değil mi? 😊
Cevap
11Cevap
Genelde vicdanlı düşünceli ve her zaman b planı hazır olan karakterimi severler ::::::::)(:::::
Övünmek gibi olmasın ama iksinide beğeniyorlar sjsjsks
Kendimi övmeyi sevmem beni tanıyanları bulursan onlara sor
Valla bazen alemin irispisi gibi hissediyorum 😄
Merhametim duruşum kişiliğim
Karakter hemen anlaşılmıyor ama görünüşten genelde
Neşeli ve enerjik olmamı
Ikisinide cok begeniyorlar
şimdilik... dimi
Nasıl yani
fazlasısı için evlenmen gerek
Tamam bu yaz sonu Nisan yapcam bir daha ki seneye de düğün
oo hadi Allah tamamına erdirsin.
Amin teşekkürlerrrr
yedim bende.. neyse. fısstık gibi kızsın kendini heba etmede naparsan yap
Tamam atarım siteye foto veya sana özel hatta ve hatta düğün davetiyesi atcam
yaktın kendini demek. nerde o hayaller. model olma vs... ist. gelme?
demek prangalarına yenik düştün
Eee aşk bu sevda boynumuzu büktü
sanmam... da.. hadi öyle olsun
Neden inanmıyorsun? Olamaz mı benim de hakkım sevmek sevilmek
sev sevil tabii. ama idealler nolucak. kaldıysa tabii
Onuda hallederiz
bi bildiğin vardır. sna mutluluk diliyorum 🫶
Teşekkürler 🫶🏼
@cerennw rahatsız etmedimki. bilgi var demekki önceden konuşmuşuz. ayrıca rahatsız olsa had bildirir o mereak etme
Ahahaha olmasin mi kız
Kız niye sasiriyon
Ee yapacak bir şey yok açıldı mı bir anda açılıyor işte atarım size fotoğraf
Kız yok bn kendim tanıştım
Kız ben burdan bulur muyum hiç deli kız burdakiler yam yam
Yok yok ona dikkat ettim ben canım
Kız buda herkesten meraklı çıktı
Başka sorulardan da bana bunu yazıyorlar cidden evleniyor musun diye zaten geçen biri soru açmıştı adıma gerçekten korkutuyolar beni
Ne popüler kız etten püften şeyler evlenmyek mi 😂
Of vallahi benim cevabım üzerinden hasbıhale döndünüz. Allah herkesin şansını bahtını açık etsin.
Amin bana da dua et nolur 😄
zaten asıl soru sahibi sensin sana dua ediyorum öbür arkadaşı tanımam bilmem 🤷 belki ihtiyacı yoktur neden dua ediyorsun der
O benim kurtarıcım bütün bana karışan erkeklere cevabını veriyor
evet, bana da salladı ama haksız yere salladı.. o zaman ona da dua ediyorum 🙏
:)))))
Ha buyur soru açan şahıs yine mi sen
Soru açan?
Karakterimi
Hiçbiri
Boyıklarını😂
Bakımlı oluşumu
Beğenilir
Fizigimii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?