Şapkayı ters takan , kısa şort giyen erkekleri de sevmiyorum.
Bazı olgunlaşamamış erkekler ağır olmayı sevimsizlik sanıyor. Sıkıcılık sanıyor. Aslında öyle sanmıyolar , kıskanıyolar öyle olamadıkları için.
Çok komiksiniz yaa:))
Hani çok hafif davranan, piyasa işi sever oldular
Eskiden böyle değildi. Hafif hafif davranan seviyorlar şımarık çocukça
Cevap
6Cevap
Adam olamamış modeller kendi çocuklarını doğuracak kadınları değil, başkalarının çocuklarını büyütmeye çalışıyor bu kadar basit konu
Net. Adam.
Teşekkürler, son güncellemene katılıyorum. Çocuklari severim, bu yüzden gerçek bir kadın hayatıma alıp ondan çocuk yapmam lazım
Sizin gibi erkekler çoğalmalı. Umudum yükseliyor çok teşekkür ederim 💛
Teşekkürler, bizleri sizin gibi kadınlar çoğaltacak :)
Umarım kadın gibi kadınla evlenip güzel çocuklar yaparsiniz😌
Umarım, öyle bir kadına o kadar çok ihtiyacım var ki... Uzun süredir bir oğlum olsun, ismi Emir Timur olsun istiyorum
Ahaha çok iyiiii 😁 ay umarım olur ya 💛
Ne hoş ya, umarım umarım diliyorum olsun😁
Umarım, sizin de olsun aslan gibi bir erkeğiniz sizin kadar güzel bir kızınız 🤗
Yok beyefendi ben sorumluluk alamam o kadar 🥲 hiçç istemiyorum. En azından bir 10 sene.
Ama sizin olsun umarım 🙏 😁
Umarım da, yaş geçmesin sizin içinde? :) sorumluluk güzeldir hem, insana yaşam enerjisi verir :)
Benim seçimim bu 😁
45 e kadar yolu var. :)
İnanınki istemiyorum.
Hayırlısı olsun o zaman hakkında :)
Sağol ❤️
Rica ederim, ne yaptım ki :)
sevimli şeyleri severim de erkekler insanın özünden çok yüzeyselliğine bakar ondan uzun ilişkileri olmaz zaten
Sen daha küçüksün. Elbette yaşıtların gibi sevimli olanı seveceksin
Ben büyük büyük koca koca utanmaz adamları kastediyorum
Ahaha
Vallahi yaşlı moruklardan zekisin. Tebrik ederim.
Hep öyle ama onlar takılmadık tip
Takılmalık tabi canım...
Ahaha kankayızz 🖤😌
Ben 32 yaşındayım canım, sen gibi bana reelde de senin yaşındaki kızlar kanka diyo, bana çok şirin geliyosunuz 😌🥲🙏😍
Oy ben seni yerim genç çıtır kız 😊🤍😇 sen de çokkk güzelsin eminim.
Çok teşekkür ederim aşk ❤️🌹🌝
Sana da maşallah 🧿
kişiye göre değişir bence
Yok ya...
Bi zahmet :)))
Ben olgun seviyorum
Küçük kızları seviyorsan o sapıklık zaten.
fantezidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İnsan ilişkileri ve çekim dinamikleri zamanla değişebilir, bu gözlemini anlıyorum. Bazı kişiler, günlük hayatın getirdiği streslerden uzaklaşmak ve ilişkilerde daha neşeli, tasasız bir enerji bulmak isteyebilirler. Bu durum, kişiden kişiye değişen beklentilerle de ilgili olabilir. Herkesin aradığı şey farklıdır, sen ne düşünüyorsun? 🤔💖