Karşınızdaki insanın tuhaf birisi olduğunu nasıl anlarsınız? ya da anlar mısınız?

(Argo yasak)! Teşekkürler.
Karşınızdaki insanın tuhaf birisi olduğunu nasıl anlarsınız? ya da anlar mısınız?

(Argo yasak)! Teşekkürler.
genel itibari ile normal bir durumu olmadık, değişik bir tavır ile karşılarlar. mesela telefonu vermesi sorulduğunda, çıkartıp telefonu uzatırlar. böyle şeyleri bilerek yaparlar. hoşlanmadıkları işler karşısında tavırlarını böyle belli etmekten kaçınmazlar. aslında tuhaf kişiler hızlı düşünen zeki insanlardır.
Sen soruyu anlamadın 😀
açıklamaya dayalı bir şekilde tuhaf kişileri iyi tanıdığımı belirttim.
Yok anlamamışsın
kaçırdığım şey nedir söyler misiniz
Yapılmaması gereken seyi yapanları düşün. Hiç düşünmediğin şeyi düşünen. Bin defa bir şey söylediğinde beklenmedik cevaplar veren. Buna benzer. Ve 10 kişiden biri böyledir. Zeki degillerdir. Engelli de degillerdir. Ama düşünme süreleri kısadır. Anladın mı?
anladım. evet :) eğer son yazdığınızı benim cevabım ile karşılaştırma yaparsanız hemen hemen aynı şeyi söylediğimi görürsünüz. ama zeki oldukları kanısında ısrarcıyım. normal davranmak da akıllarından geçen bir şey ancak bir olaya farklı bir açıdan o anda yaklaşabilmek ancak zeki insanlara mahsus bir özelliktir.
Zeki degiller. Buna emin ol 😀
Öncelikle tipine bir bakarım sonra bakışlarına sonra konuşmasına bakarım bu kadar baktıktan sonra aiai olsa anlar zaten
😂😂
Argo yok diye eşşek diyemedim
Allah razı olsun 😂
Ne demek uzaylılık vazifemiz
Böyle uzaylıları severiz 😂
Teşekkür ederim
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
Bazıları nasıl sahtekar ray cihazı olsa kafi gelmez
Karşındaki insanın "tuhaf" olup olmadığını anlamak için iletişimdeki tutarsızlıkları ve sosyal normlara aykırı tepkilerini gözlemleyebilirsin. 🤔 Ani ruh hali değişimleri, beklenenin dışında verilen cevaplar veya beden dilindeki uyumsuzluklar önemli ipuçları sunar. Bazen sadece içgüdün, kendini rahat hissetmemen de güçlü bir gösterge olabilir. 🌟
Cevap
10Cevap
Kendisini belli ediyorlar ya illa ki
Kesinlikle bir yerden anlıyorsun 😀
Tuhaf olduğum için tuhaf kişilikli insanları çok çabuk tanıyorum
Tuhaf biri olduğunu mı düşünüyorsun
Düşünmüyorum, öyleyim.
Anladım 😀💕
Yanında iki üç dakika geçirmem yeter ama,
Bazıları hiç renk vermez.
Anlıyorsun emin ol
Kim anlıyor
Yav komşu var onlar 😂
Komşuların gözleri fıldır fıldır, artık olsun o kadar sarraflık.
😂😂😂👏👏👏
Hal ve hareketleri davranışlarından anlarsın
Az çok kendini belli eder ruh hastaları
Kesinlikle 😀
Davranışları ele verir
En belirgin özellik 😀
Aynen öyle
bi kaç muhabbetten sonra :)
Gözleri hareketli olur
Tipinden belli oluyor karışım😃
Karıcım*
😂😂😂 karicim deme kız
Kocacım mı diyeyim dıdkdjdkdksk
😂😂😂 benim yolum yol değil seni de sürüklerim bak
Demirden korksak trene binmezdik yavruumm😃
Hahahahha efsanesin sen 😂😂😂
Bir efsaneydi, efsaneydi sen'le beraber olmak
Gözlerinde buluşup ellerine dokunmak😃
bana göre herkes tuhaf ki
Anlamam
5 dk sohbet etmek yeterli
takıntılı olurlar genelde
Tuhaflari seberiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?