Ben şöyle geriye dönüp bakınca bütün kritik anlarda hep yanlış kararlar vermişim, çok başarısız bir hayat hikayesi...
11 gü
Gözümde ışık kalmadı. O an kurtuldum. Böyle bir çok kaza. Sakinlikle yaşadım. Başarının verdiği hissi çok severim. Denerim denerim analiz ederim. Yeri gelince alayına giderim
Geçmişe dönüp baktığında böyle hissetmen oldukça anlaşılır. Kırılma anları bazen bizi zorlayan kararların sonuçları gibi görünse de, aslında bunlar kişisel gelişimimizin önemli basamaklarıdır. 🧗♀️ Benim için de bir kırılma anı, hatalarımın bana yol gösterdiğini fark ettiğim zamandı. Her deneyim seni daha güçlü yapar. 💪
Cevap
1Cevap
Babamın ölümü hemen üstüne van depremi kırılma anı o olmuştu hayatımda
Başınız sağolsun umarım bir daha öyle bir acı yaşamazsınız
Amin inşallah umarım kimse yaşamaz
Aminnn
benim icin yasadigim kotu seylerin oldugu bi donem vardi, sonrasinda her sey degisti
Olumlu mu olumsuz mu
olumlu bence, umarim oyle devam eder
Merak ettim anlatma şansınız var mı bende şu an çok kötü bir dönemden geçiyorum
anlatmayi tercih etmiyorum tesekkur ederim, biraz travmatik benim icin. hicbir zaman icin o anlarin kalici oldugunu dusunme sadece her sey duzeliyor
Özür dilerim hatırlattığım için. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim hoşçakalın
siz dee
Asırlardır süren Organize şeytani Kötülüğe karşı bireysel direnişe karar verdiğim an
Biraz daha açmanı rica edebilir miyim
Birine çok güvenirsin değer verirsin ama o seni yarı yolda bırakıp gider ve telefonlara bile bakmaz
Annemi kaybetme korkusu yaşadığım dönemler
Çok geçmiş olsun umarım bir daha o korkuyu yaşamazsın
Amin çok teşekkür ederim
Rica ederim hanfendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?