Lütfen insan giib durumum hic iyi degil abartmıyorum 3 aydır market disinda disari çıkmıyorum asosyalim bana ne iyi gelir?

Lütfen insan giib durumum hic iyi degil abartmıyorum 3 aydır market disinda disari çıkmıyorum asosyalim bana ne iyi gelir?
Cevapla