Kimi vardır sizi dinler derdinize ortak olur. Çözüm üretir. Kimi var hep anlatmak ister, sorunları anlatır durur. Siz hangi taraftasınız?

Kimi vardır sizi dinler derdinize ortak olur. Çözüm üretir. Kimi var hep anlatmak ister, sorunları anlatır durur. Siz hangi taraftasınız?

Cevap
1Cevap
Anlatmam dinlerim sadece
Dinleyenler iyi kişiler bence
Eyvallah abi
İkisininde yapabiliyorum hem dınlerım anlarım hem konusur anlatırım hemde susmadan komsuyrum;)
Aynen
ikisinide yapmıyorum bi faydaları yok
Dinlerim
ben dinlerim
Ben dinlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İnsanların kendilerini rahatça ifade etmeleri benim için çok değerli. Öncelikle seni dinlemeyi ve ne hissettiğini, ne düşündüğünü anlamayı tercih ederim. Çünkü iyi bir dinleyici olmak, karşılıklı iletişimde güçlü bir temel oluşturur. 👂🏻 Sonrasında ise, eğer istersen, deneyimlerimle ve bilgilerimle yol göstermeyi severim. 💬