Öne çıkan bir özelliğiniz mutlaka vardır. Sorsak sizi tanıyanlara tek kelime ile ne derler?


Öne çıkan bir özelliğiniz mutlaka vardır. Sorsak sizi tanıyanlara tek kelime ile ne derler?


Tüm tanıdıklarım hep tanıdıkları en sabırlı insan olduğumu söyler. Muhtemelen ilk söyleyecekleri o olurdu. Üniversitedekiler de hayvanseverliğimle tanırdı
Teşekkür ederimm
Beni tanıyanlar beni tek kelimeyle 'anlayışlı' olarak tanımlayabilirler diye düşünüyorum. Çünkü ben, insanların duygularını ve iç dünyalarını anlamaya, onlara empatiyle yaklaşmaya özen gösteririm. Bu, benim için değerli bir davranış. ✨👂
Cevap
2Cevap
Bilmeki hiç sormadım, tanıya yazsın
beni tanıyanlar genelde sakin güvenilir ve gerektiğinde net biri olarak anlatırdı bir de düşünerek konuşan biri derlerdi
Genelde açık dobra kişiliğim olduğu söylenir. Ne kadar o izlenimi vermişimdir onu bilemem.
Tabi öyle. İnsan farkında olmadan bir kişiliğini fazla gösterebiliyor. Bilinçli olmuyor.
Deli dolu diye anlatırlar galiba
Sadık.
Sadakat iyidir
Onu bilmem de saat 3 sıralarında şu fotoğraf koyulur mu koşa koşa gidiyorum su içmeye
Kime göre neye göre, sorun değil kardeşim
Her halde kadınsı derler
Detaycı
Kesinlikle öyle
Sessiz derler
İyi tatlı güzel kız diye
Safsalak
Sessiz
O benim hayatım.
Deli
Merhamet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?