Kişinin çok büyük ihtimalle sonu ne olur her şeyden vazgeçmiş
13 gü
Kişinin çok büyük ihtimalle sonu ne olur her şeyden vazgeçmiş
Cevap
5Cevap
Bende öyleyim depresyon, anksiyete, aşırı düşünme, takıntılı düşünceler vs. vs.
Geçmişte kaçırdıklarına takılıp kalırsan gelecekten bir umudun olmaz böyle sürer gider takma kafana
Sonu ne olur peki hiçbir şey yapmayan sürekli geçmişe takılı kalan sürekli üzüntü stres bunalım içerisinde olan kişiye?
Sonunu Allah bilir inşallah kötü olmaz
Kötü olur bence bu durum devam ederse
Bence herşeyden baz gecme
Sonu ne olur onu söyle uzun süre bu halde
Şimdi aklında geçeni bilmiyorum seni görmedim bide gizlisin bu durumda bilmek imkansız Şu an karşımda sanki duvar var
ne olur peki hiçbir şey yapmayan sürekli geçmişe takılı kalan sürekli üzüntü stres bunalım içerisinde olan kişiye? yaş 19
Gel duruma ordan konusalimbekliyorum
Bekliyorum seni ya :(
Söyle ne olur
Ekle bekliyorum hala
Gazoz kapağı mısınız siz
Ne dedin
Ne diyorsun lan
Rollenme lan
Küçücük bir umut yeter hayatını yeşertmeye
Ne olur sizce sürekli geçmişe takılıyor çok fazla umutsuz hiçbir iş yapmıyor herşeyi salmış vazgeçmiş artık uyumaktan başka bir şey yapmıyor bu kişinin sonu ne olur?
Çok genel bir soru yaş kaç eğitim seviyen ne yaşadığın şehirin kozmopolit yapısı nasıl vs vs
Ya hiçbir şey yapmıyor masasına oturuyo sabah akşam geçmişi düşünüyor geçmişte yaşıyor sanki herşeyden vazgeçmiş umudu hiç kalmamış bunalımda olan kişinin sonu ne olur onu söyle
Bunalımdan çıkarsın işin olur eşin olur
Bunalımda çıkmayıp daha kötü olursa ne olur
Olmaz bişey yahu sen bahane arıyosun
Bahane aramıyorum da neyse
Özelden yaz desem yorum kalkıyo
Stresin sonu iyiye gitmiyor maalesef
Ne olur sizce sürekli geçmişe takılıyor çok fazla umutsuz hiçbir iş yapmıyor herşeyi salmış?
Kendimden örnek vereyim; irritable bağırsak sendromu, panik atak, bol çarpıntılı nokturnal (uyku) panik atağı, anksiyete bozukluğu, kalp sıkışması, göğüs ağrısı, nefes darlığı, antidepresan, uykusuz geceler, karın ağrıları, bitmek bilmeyen iç sesler ve her geçen gün sonuca daha da yakın hissetmek... Daha sayayım mı?
Uzun süredir bu haldeyim 2 ay falan olacak ağır bunalımda antidepresan kullanıyorum bunların hiçbiri olmadı daha? Yaşım 19
Bu durum devam ederse muhtemelen yazdıklarınızın hepsini yasicam çünkü kendimi harap edecek kadar üzüyorum stres yapıyorum umudumu tamamen kaybettim dibine kadar mutsuzjm günlerim gecmiyor çok mutsuzum bu böyle devam ederse yaklaşık bir yıl ne olur
Süründürür se En azından bir bahane olmuş olur benim icjn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sürekli geçmişteki fırsatlara takılı kalmak, aslında geleceğine dair kapıları kapatmak gibidir. Bu durum, senin kendi yaşam enerjini tüketmene ve mevcut anını doyasıya yaşayamamana neden olur. Zamanla kendini izole edilmiş ve potansiyelinden uzaklaşmış hissedebilirsin. Unutma, her zaman yeniden başlama ve farklı yollar keşfetme gücün var. 🌷 Kendine nazik ol.