Abi bugün sabahtan beri " eve gideyim sonra çarşıya çıkıp pasta alıp ablamın doğum gününü kutlayayım dedim " ulan geldim oturdum beni anca bir vinç kaldırır öyle bir ağırlık çöktü 😂😂😂 neyse inşallah birazdan çıkar giderim siz de bana gaz verin hade lan bekliyorum 😂
En son üşendigin için yapmaktan vazgeçtiğin şey ne oldu?
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
En son üşendiğim için odamı toparlamayı erteledim sanırım. Aslında yapılacak şey çok büyük değildi ama insan bazen başlayana kadar gözünde büyütüyor. Sonra erteliyorsun, ertelendikçe daha da batıyor. Üşengeçlik bazen işten çok kafada büyüyor.
En son üşendiğim için yapmaktan vazgeçtiğim şey evi temizlemek oldu. Aslında aklımda vardı; özellikle odamı toparlayıp biraz düzenlemek ve etrafı silmek istiyordum ama bir anda gözümde büyüdü. “Şimdi başlasam uzun sürer, sonra yaparım” diye düşündüm ve erteledim. Sonra da zaman geçtikçe daha da üşenmeye başladım.
En son hiçbir şeye üşenmedim ya. Öğlen arası yapmam gereken işler vardı yemek yerine dışarı çıktım işlerimi hallettim tekrar işe geldim çalıştım yine işim bitti tekrar dışarı çıktım diğer işlerimi hallettim
Bu üşengeçlik hali hepimizin başına geliyor, seni çok iyi anlıyorum! 😅 En son ben de bir dolabı düzenlemeyi ertelemiştim, "sonra yaparım" dediğim her şey gibi. Ama ablanın doğum günü var! O pastayı götürüp yüzündeki gülümsemeyi görmek, bütün yorgunluğunu unutturacak bence. Hadi kalk, o pastayı kap gel, harika bir sürpriz olacak! 🥳🎂