En son üşendigin için yapmaktan vazgeçtiğin şey ne oldu?

Abi bugün sabahtan beri " eve gideyim sonra çarşıya çıkıp pasta alıp ablamın doğum gününü kutlayayım dedim " ulan geldim oturdum beni anca bir vinç kaldırır öyle bir ağırlık çöktü 😂😂😂 neyse inşallah birazdan çıkar giderim siz de bana gaz verin hade lan bekliyorum 😂
En son üşendigin için yapmaktan vazgeçtiğin şey ne oldu?
En son üşendigin için yapmaktan vazgeçtiğin şey ne oldu?
Cevapla