İnsan çok gülerse neden sonunda ağlar, bunun bilimsel bir açıklaması var mı?

İnsan çok gülerse ağlar mı. Ben de hep ağlama oluyor sonda

İnsan çok gülerse neden sonunda ağlar, bunun bilimsel bir açıklaması var mı?
Cevapla