İnsan çok gülerse ağlar mı. Ben de hep ağlama oluyor sonda
11 gü
İnsan çok gülerse ağlar mı. Ben de hep ağlama oluyor sonda
Bu durum erkeklerde pek olmuyor, kadınlarda oluyor daha çok. Ben de merak ediyorum. Gülmekten gözünden yaşlar geliyor ve acaba beyin gözyaşlarını ağlamakla mı ilişkilendirip ağlatıyor böyle kişileri?
benim durum psikolojik
Evet iyi değilim valla. hixcc
Yoğun bir kahkahanın ardından gözyaşlarının gelmesi oldukça yaygın bir durum. 😂 Bu durum, aslında beynin yoğun duygusal tepkilere verdiği bir yanıt. Hem aşırı sevinç hem de üzüntü, vücudumuzda benzer kimyasal tepkimelere yol açabiliyor. Gözyaşları, bu yoğun duygusal deşarjın bir yolu olarak karşımıza çıkar. Yani, bedeninin o anki coşkuyu dengeleme ve rahatlama şekli bu. 😊
Cevap
3Cevap
Vallahi bendede oluyor gülerken diyorum heh gün sonu ağlıycam Bdlqndwl
Aynen öyle ağlıyorum ya da uyku
yeri boşalan bir duyguyu başka bir duygu kapatmaya çalışır
Evet bazaense hiç tepki vermiyorum kaskatı olyom
Onedemek
İslamda kısas haktır , profilimde ayeti var.
Kısas nedir peki? eşitliktir.
Birinden kötülük görürsen bunun hakkı eşit bir kötülük , sevgi görürsen hakkı eşit bir sevgidir.
fazla ya da eksik olmamalıdır , ölçüyü aşarsan nefsine zulmedersin , seni yöneten arzu ya da duygu değil iraden olmalı.
İşyerinde baya bunu yaşıyorum.
Fizyoloji ôyle işliyor demekki
Olabilir
Ben kadın fizyolojisini çok merak ediyorum
Ozmn kitap oku
NASIL kitap
Kadın kitabi
Ya öyle değil işte
Mesela regl nasıl oluyor
Bende olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?