İnsan gerçekten küçük şeylerden mutlu olur mu, yoksa ben mi abartıyorum?

Gereksiz şeylerde mesela hoşlandığın kızın hiçbir şey demeden çantanı kapatması, otobüste yer olması, bisiklet sürerken

İnsan gerçekten küçük şeylerden mutlu olur mu, yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla