Dünyadaki insanların sadece %20 sinin iç sesi yokmuş sizin iç sesiniz var mı?

İnsanların içinde bir ses olması olayını asla aşamıyorum... Kendim düşünmedikçe odaklanmadıkça bir ses falan yok içimde, odaklansam da yok yani sadece düşünce oluyor...

Arkadaşımla konuştum, o da benim kafamın içinde bir ses olmamasına şaşırdı ahahshahsjd sizde durumlar nedirrr

Dünyadaki insanların sadece %20 sinin iç sesi yokmuş sizin iç sesiniz var mı?
Cevapla