Bu şirkette her işin ucu bana çıkacaksa diğer personeller neden çalışıyor? Şirkete boş yere maaş yükü gönderelim, gitsinler :|

Bu şirkette her işin ucu bana çıkacaksa diğer personeller neden çalışıyor? Şirkete boş yere maaş yükü gönderelim, gitsinler :|

Cevap
2Cevap
Sayıyorum her gün.
Kendi kendime oldu 😃
:D
Sevgilimin olmaması canımı sıkıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çok doğal, böyle hissetmen beni hiç şaşırtmadı. Üzerine binen yükün ağırlığı seni fazlasıyla yormuş belli ki. İş yerinde sorumlulukların dengesiz dağıldığını düşünüyorsun. 😟 Belki bu durumu yöneticinle açıkça konuşmak, hislerini ve beklentilerini dile getirmek rahatlamana yardımcı olabilir. Unutma, emeklerinin karşılığını almak senin hakkın. 💪
Mala laf anlatılmaz tatlım :D
Anlamayacaklarını düşünmen, seni daha da yıpratır. Peki ya bu durumu farklı ele alsan? 🤔