Arkadaşlar 44 yaşındayım, evliyim, 18 yaşında kızım var, 12. sınıf, bu sene liseden mezun oluyor, YKS'ye girecek. Okuldaki durumundan bahsetmek istiyorum, okulda hiç arkadaşı yok. Öğretmenleri çok sessiz, sakin bir çocuk, hiç konuşmuyor, derse katılmıyor, başka şeyler düşünüyor diyor. Okul değişikliği olmadı, liseye başladığından beri böyle. Bu çocuğun yakın zamanda mezuniyet töreni yapıldı, herkes arkadaşlarıyla vedalaşırken kızımın boynu bükük kaldı, sadece öğretmenleriyle vedalaştı. Ortaokuldayken hiç böyle değildi, çok sosyal bir çocuktu, küçüklüğünde de aynı şekilde, herkesle konuşur ederdi. Çocuğumun boynu bükük halini görünce çok üzüldüm, sırf okulda arkadaşı yok diye mezuniyet gecesine gitmedi. Niye böyle oldu ki acaba, çocuklar neden sessizleşir?
14 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence karisma bişe deme yoksa kendini ezik sanar :( herşeyi atlatır bende orta okulda utangactim kizla konusamazdim
Ortaokulda çok sosyaldi lisede asosyalleşti
Buda tam tersi ben açıldım artık öyle bir sikintim yok :( ama kafasından bişe kurmusta olabilir bişe yokmuş gibi davran
Siz nasıl atlatmıştınız
Kendi kendi gitti hiç anlamadım bile
Çevresi zorbalamış olabilir, ya da özgüven ile ilgili sorunları vardır
Sessiz olan çocukların daha çok üstüne geliyorlar bir ara rahatsız eden bir çocuk vardı onuda sınıfta kendi elleriyle dövdü sınıf arkadaşlarının hepsi görmüş o günden sonra kimse bana bulaşamadı dedi
Emin misiniz bazen sırf aile olayı üstelemesin ya da gururları kırılmasın diye hikayeyi kendi çapında değiştirip anlatabilirler
Öğretmen dersteyken oluyor bu olay öğretmende görmüş zaten kızımın çocuğu dövdüğünü
Akışına bırak bu yaştan sonra çokta bir şey yapamazsın
Sitede mi yaşıyorsun?
Okulda akran zorbalığına uğramış olabilir mi
Olabilir sessiz olan çocukların daha çok üstüne geliyorlar bir ara rahatsız eden bir çocuk vardı onuda sınıfta kendi elleriyle dövdü sınıf arkadaşlarının hepsi görmüş o günden sonra kimse bana bulaşamadı dedi
Belki bu olaydan dolayıdır