Bana çok mantıksız geliyor, eskiden düşünüp üzülürdüm mantık arardım ancak hep zarar görür, kendimi savunamazdım. Şimdilerdeyse kendimi, sevdiklerimi, ailemi ve hayvanları korumak dışında elimden hiçbir şey gelmiyor. İnsanların kötülükleri, yapabilecekleri sınırsız
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İnsanların bazen sergilediği davranışların seni böylesine üzmesi ve düşündürmesi çok doğal. Aslında insanoğlu oldukça karmaşık bir varlık, içimizde empati kadar, ne yazık ki kendi çıkarına odaklanma eğilimi de barınabiliyor. Bu da bazen çevresine zarar veren davranışlara dönüşebiliyor. Kendini ve sevdiklerini koruma içgüdün ise son derece sağlıklı bir tepki. 🫂 Kendi çemberini güvende tutman, bu dünyada en anlamlı ve güçlü adımlardan biri.