Insanlar neden bu kadar kotu ve kotuluk yapmaya sinirsizca egilimli gibi geliyor?

Bana çok mantıksız geliyor, eskiden düşünüp üzülürdüm mantık arardım ancak hep zarar görür, kendimi savunamazdım. Şimdilerdeyse kendimi, sevdiklerimi, ailemi ve hayvanları korumak dışında elimden hiçbir şey gelmiyor. İnsanların kötülükleri, yapabilecekleri sınırsız

Insanlar neden bu kadar kotu ve kotuluk yapmaya sinirsizca egilimli gibi geliyor?
Cevapla