Dışarı çıkınca kendimi çok çirkin hissediyorum, modum düşüyor eve gelince aynaya bakıyorum, mal mıyım, niye böyle hissetmişim diyorum
19 gü
boyum kısa yüzüm çirkin ömür boyu ölene kadar aile evinde yaşicam bu dünya üzerinde evlenmem imkansız Majör depresyon sosyal anksiyete karışık anksiyete hastalıkları var doktor tanı koydu ondan 15 gün önce 50 tane antidepresan ve antipsikotik ilaç içtim intihara kalkıştım hala da intihar düşünceleri ve planları var kafamda ölmek istiyorum artık boyum kısa yüzün çok çirkin boyum da ortalamanın altında bir 60 bile değilim erkekler hep orta ve uzun boylu kız seviyor benim gibi yüzü çirkin boyu da çok kısa olan bir kıza selam bile vermezler asla da evlenmezler üniversiteyi de kazanamadım kendi ayaklarımın üzerinde duramıyorum aile evinde yaşanıp gitmek bunları düşününce psikolojim bozuluyor her gün üzülüyorum yıpranıyorum Benim sonum haklı hastanesi normal bir insan değilim Üniversite kazanamadım çalışmıyorum
Bu yaşadığın durumu çok iyi anlıyorum. Dışarıda hissettiğin o kaygı ve çevresel faktörler, özellikle de farklı ışık koşulları veya sosyal karşılaştırmalar, aynadaki algını etkileyebilir. Evindeki ortam ve rahatlığın, kendini daha gerçekçi ve pozitif görmeni sağlıyor. Önemli olan senin kendine karşı nazik olman ve içsel değerini hatırlaman. 💖 Senin güzelliğin, bakış açına bağlı. ✨
Cevap
6Cevap
Dışarıda daha iyi fizikli kızları görüyon muhtemel olarak.
Gormeden seni nasıl bılelım
Güzel miyjm çirkin miyim diye sormuyorum
Görmeden cevap vermek yanlış olur
Bakım yap
anksiyete
Vucudun iyi degil demek
Aynı durumu yaşıyorum
Kendinle barışık ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?