Dışarı çıkınca kendimi çok çirkin hissediyorum, eve gelince neden normal görüyorum?

Dışarı çıkınca kendimi çok çirkin hissediyorum, modum düşüyor eve gelince aynaya bakıyorum, mal mıyım, niye böyle hissetmişim diyorum
Dışarı çıkınca kendimi çok çirkin hissediyorum, eve gelince neden normal görüyorum?
Cevapla