Kişilik & Karakter 15 gü Sesli konuşmayı mı daha çok seversin yoksa yazışmayı mı tercih edersin? OnnurAkd Takip Et Guru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler14 gü ... Sesli konuşmayı mı daha çok seversin yoksa yazışmayı mı tercih edersin? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Ece5592 Takip Et Guru Yaş: 34 14 gü Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Yazışmak daha guzel sesli olarak bazen hersey soylenemiyor ya. 0 1 Yorumla OnnurAkd 14 gü Ne söylenmiyor mesela Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 15 gü İkisini de sevmiyorum. 0 5 Yorumla OnnurAkd 15 gü Neyi seviyosun peki Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 15 gü Kimse bana ilişmesin Yorumla OnnurAkd 15 gü Az insan çok huzur diyorsun Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 15 gü Bu artık tescilli bir söz Yorumla OnnurAkd 15 gü Evet güzel bir söz Yorumla
hepdiyetttee Takip Et Xper 2 Yaş: 31 15 gü Ya yazışma ya da yüz yüze konuşma sesli konuşma nefret 0 5 Yorumla OnnurAkd 15 gü Neden ya Yorumla hepdiyetttee 15 gü Bilmem sevmiyorum mesela telefonumun sesi bozuk konuşulmuyor yaptırmıyorum kimseyle konuşmamak için Yorumla OnnurAkd 15 gü Seninki de biraz abartı Yorumla hepdiyetttee 15 gü Ben galiba insan sevmiyorum Yorumla OnnurAkd 15 gü Evet olabilir Yorumla
aysin7575 Takip Et Yoda Yaş: 125 , eic 100% 15 gü Kişilik & Karakter konusunda 509 cevap paylaştı. Yazışmayı 0 3 Yorumla OnnurAkd 15 gü Sesli neden sevmiyosun Yorumla aysin7575 15 gü Bazen üşeniyorum Yorumla OnnurAkd 15 gü Aslında daha kolay Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yazışmak daha guzel sesli olarak bazen hersey soylenemiyor ya.
Ne söylenmiyor mesela
İkisini de sevmiyorum.
Neyi seviyosun peki
Kimse bana ilişmesin
Az insan çok huzur diyorsun
Bu artık tescilli bir söz
Evet güzel bir söz
Ya yazışma ya da yüz yüze konuşma sesli konuşma nefret
Neden ya
Bilmem sevmiyorum mesela telefonumun sesi bozuk konuşulmuyor yaptırmıyorum kimseyle konuşmamak için
Seninki de biraz abartı
Ben galiba insan sevmiyorum
Evet olabilir
Yazışmayı
Sesli neden sevmiyosun
Bazen üşeniyorum
Aslında daha kolay
Yazmayı