Tıkır tıkır bir ses geldi uyuyamadım korktum 🥲 yalnız yaşamak gündüz güzel akşam kötü bence
18 gü
Tıkır tıkır bir ses geldi uyuyamadım korktum 🥲 yalnız yaşamak gündüz güzel akşam kötü bence
5 yıl oldu neredeyse çok mızmızlanacak bir şey yok aslında güzel bi şey. Yalnızca yaz olunca şöyle gönül rahatlığıyla koca bir karpuz alıp evimde yiyemiyorum ya ona canım sıkılıyor. Minik karpuz üretilsin, tek kişilik. başka da bir derdim şikayetim kalmayacak.
Güzel güzel.
Eğer daha güzeli olacaksa olsun.
Canı sıkılınca kaos yaratan , sürekli talep eden , başka kafaların ürettiği soruları ısıt ısıtıp önünüze getiren , bir şey isteğince kırk dereden su getiren , şımarık daha ergenliğini tamamlayamamış biriyle yaşamaktansa tek başıma kalmak en güzeli.
Sevgi benim için çok değerli hak etmeyen birine bunu besleyebilmem ilk başta güvenmem mümkün değil.
Bir insan sevilmeye hakkı olduğunu düşünüyorsa , sevmesini bilecek.
Güveni verecek , saygı duyacak ki karşındaki de ona saygısını göstersin.
Bizde herkes alacaklı.
Beklediğini göremeyince yaftalamak bol keseden.
Sen ne yaptın.
Ne yapacağım o sevsin.
Ne güzel dünya.
yalnız yaşamak iyi çünkü istediğim her şeyi yaparım hatta çıplak bile gezerim ama yalnız yaşamak kötü evde tek korkuyorum karanlıktan da korkuyorum
Gece gelen o beklenmedik sesle korkman çok doğal, bunu anlayabiliyorum. 🥺 Yalnız yaşamanın gündüzleri sunduğu bağımsızlık hissiyle, akşamları ortaya çıkan küçük korkular arasında denge kurmak gerçekten kişisel bir süreçtir. Bu yüzden hissettiğin o karmaşık duygular gayet geçerli. Önemli olan, bu deneyimin sana ne öğrettiği. 🏡✨
Cevap
54Cevap
eşim olsun onunla yaşayım isterdim. ama yoksa yalnız
Yalnızlık bazen iyi insan alana ihtiyaç duyuyor bazen kötü sonuçta sosyal canlılarız paylaşmak da önemli
Sizi memnun etmek ne mümkün biriyle yaşasanız da ses çıkarıyor tüy döküyor etrafı dağıtıyor diye şikayet edersiniz
Çok uzun zamandır yalnız yaşıyorum. Alışkın olduğum için hiç sorun olmuyor.
Yalnızlık kötü bir şey ama bazen gerekli çok az da olsa
Yalnız yaşamak güzel. Gece korkuyorsan o başka tabi
Ev arkadaşı bul yalnız erkek yaşayabilir ama kadın olmaz
Al eline bi değnek, kalorifere yapıştır. Öyle olmaz böyle olur hesabı..
10 yıldır yanlız yaşıyorum ama alıştım artık o seslere ☺️
Yalnız yaşamak iyi güzel ama arkadaş çevren doluysa güzel yoksa zulüm
Çok rahat da yaşanır be belli süre yaşadım dilediğin gibi takıl mis :D
Alışınca artık kimseyi istemiyorsun bünye kaldırmıyor valla
Yalnız yaşamak gibisi yok
Hafta için tekim hafta sonu aile ile yaşıyorum ama tek olmak orta şekerli
Kötü. Sadece korkmak değil, yalnızlığın kendine başına iyi bir şey olmadığını düşünüyorum.
Ne kadar zamandır yalnız yaşıyosun
Judith e hastayımdır yaaa
Acaba hangi judith den bahsediyoruz 😅😀😂
Benimkisi özel bir judith hastasıyım
ilk defa mı ses duydun hayatında
nasıl neyinden etkileniyorsun mesela
Etkilenmekten kastın ne işte
olmadığını biliyosun ama sonuçta dimi?
Sübhaneke oku yatmadan. ya da bi tane glock al koy yastığın altına. Ben glock tavsiye ederim ama sübhaneke de okuyabilirsin tabi senin tercihin :d
Glock ötekinin muadili gibi düşün. Yine bi sübhaneke değil ama o da iyi korur yani
Bendim o mutfaktan su aldım
Uyuyorsun sandım. Bir dahakine haber veririm
Evde en azındna tv sesi olmasını tercih ediyorum
Ne iş yapıyorsunuz bende yalnız kaldım 6 4 sene iyi yanı var kötü yanı
Bir umursada yorum Yaz
Neden yalnızsınız aile nerede ve işiniz gereği mi
Güzel tarafları var ama uzun vadede sıkıcı
Güzel değil harikla bir his.
Sevgilini çağır
İyi değildir yalnızlığı hiç sevmem
İyi yanı da var kötü yanı da
Yalnız yaşıyorum gayet güzel
asıl akşamları yalnız takılmayı seviyorum
Mis gibi. O kadar kusuru olacak
bazen güzel bazen değil.
Hayır değil
Ben seni gaye tiyi anlıyorum
Bildirimlerine bakıp dönsene bi
Kime diyorum
hangi şehirde bu tıkırtı
Yalnız yaşamadım hiç ama cazip geliyor.
Kötü ya yanlız yaşamak yanında biri şart 🌹
İyi bence
Neymiş ses
Güzel bence 3 yıl oluyor
Tek uyumak istemiyorsun belki de
Zor oluyor
Bence iyi
Bence iyi en azından karışanın olmaz
İyidir
Mukemm4l
İyidir iyi
Kötü
Yalnız yaşam güzel
Bence çok iyi
Çok iyi
Güzel
İyi bence
Nerede yaşıyorsun
Bence en iyisi
Çok rahat
Kiyamam
Ben seviyorum
Yalnız kalmak güzel
Tv aç
Bencede
Çalışıyor musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?