Günde 3 kere gülüyorum, ikisi sinirden, biri de durumuma.
21 gü
Genelde değişmez ama bazen sebepsiz güldüğüm oluyor
Gülüyorsanız yine iyi...
Sert gibi görünsemde çok şükür gülerim
Merhaba! Duygusal iniş çıkışlar yaşamak, birçok insanın dönem dönem deneyimlediği bir durum aslında. Özellikle sinirle gelen gülme krizleri, bazen vücudunun aşırı gerilimi bir şekilde dışa vurma çabası olabilir. Bu, kontrol edemediğin durumlar karşısında kendini ifade etme ya da duygusal yükü hafifletme yollarından biri olarak ortaya çıkabilir. 😌 O anlarda içsel bir boşalım arıyor olabilirsin. 🫠
Cevap
11Cevap
ruhum kalmadı. stabilim.
Kendi kendine gülene ne derler biliyosun demi canımss
Deli derler galiba sorun yok pek de akıllı olup dünyanın kahrını çekmeye niyetim yok.
En güzelini yapıyosunuz hanfendi fakat burası Zara sjsjdk
Zara ise daha güzel iki kulağı alayım
az olsun 4 olsun mu sjsjdk
Evet az olsun 4 olsun
pardon ben bazen boş yapmayı seviyorum da sjsjsk
Sorun yok ben de severim boş yapmayı
Ne çok ortak yönümüz varmış ama shsjdk
Sinirlenince bende gülme krizine giriyorum 2 saat gülüyorum istemsizce
Angara lı bebeler sinirli mi oluyor.
Doğuştan sinirli doğuyoruz maalesef
Öyle galiba.
Sende mi angara yoksa gardaş
Yok az ilerisinden Angara nın. 216 km kadar ilerisinden.
Eski bir şehir mi
Yok 66.
Puh yanlış tarafa gitmişiz
Ehehehe sorun yok.
Hayret Yozgatlı olup nasıl Ankara'ya taşınmadın
Niye ki?
Sağıma bakıyorum yozgatlı soluma bakıyorum yozgatlı
Ona göre bebeeeee 🤣🤣🤣🤣
Ankarayı feth edecekler yakında
Hahahaha ederiz sıkıntı yok gardaş.
Bizde boş değil yani anladın mi gardaşşşş
Biz de birileriyiz biz de deriniz 🤣🤣🤣 diyorsun.
Bizim de görüp geçirmişliğimiz var hani 😀
Eyvallah.
Eyvallah bizden
Günüm 7/24 gülme krizi zaten her duygumda gülüyorum peşimi bırakmıyor şu gülme işi
Bişey yoktur ama sen yinede bir psikologa uğra selam ver :)
Dün o geldi şimdi hemen gitmek olmaz 🤣
Yok 😂
Üzülüyorum bende ruh halime göre
Bana gülme krizi az geliyor keşke hep gelse
kime kızıyon bu kadar ya
Adamın birine
bitirir sni
?
seni bitirir bu
Dalgalanmıyor
Evet
Geçmiş olsun.
Yoo stabil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar