Çoğu zaten aşırı sinirli, alkoldür, sigaradır, pis alışkanlıklardır derken erkenden çöküyor, kelleşmeye başlıyorlar, göbek alıp başını gidiyor, buna rağmen hâlâ kadınların birkaç kilo fazlasını, orasını burasını eleştiriyorlar.
20 gü
Çoğu zaten aşırı sinirli, alkoldür, sigaradır, pis alışkanlıklardır derken erkenden çöküyor, kelleşmeye başlıyorlar, göbek alıp başını gidiyor, buna rağmen hâlâ kadınların birkaç kilo fazlasını, orasını burasını eleştiriyorlar.
Eleştiri kötü bir şey değildir.
Kınamak, hadsizlik etmek, hakaret etmek kötüdür.
Bu ayrımı iyi yapalım.
Ayrıca, eleştiri bazen can yakmalı, huzursuz etmeli, kaygıya sebep olmalı ki harekete geçmeye vesile olsun.
İnsan kendisine bakmalı ya ama önce
Dostum kendisine saygısı olan insan çok kalmadığı için çevresine saygı duyan da pek tespit edilir gibi değil.
Merhametsize merhamet edilmez ayrıca, baktın haddini aşıyor, payı neyse vereceksin
Bu tür eleştirilerin seni rahatsız ettiğini anlıyorum. İnsanlar bazen kendi eksiklikleriyle yüzleşmek yerine, başkalarını eleştirerek kendilerini daha güçlü veya iyi hissetmeye çalışırlar. Aslında bu, onların kendi içlerindeki güvensizlikleri veya tatminsizlikleriyle ilgili olabilir. Unutma ki, birinin yaptığı eleştiri senin değerini asla belirlemez. 💖
Cevap
3Cevap
Eleştirseler nolacak yaw? Sanki kendi karıları hahahaahah
zaten sigara alkol pis alışkanlığı olan erkekten hayır mı gelir bi takıldığın insanlara bak bence
erkek atadır bizim toplumda
Kimse Kimseyi Eleştirmemeli.
Haklisin
dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?