Daha dün Instagram hesabı açan kız bugün kahve storisi atmış 🥹
Neden ilk storisini benimle atmadı neden!!🔪

Daha dün Instagram hesabı açan kız bugün kahve storisi atmış 🥹
Neden ilk storisini benimle atmadı neden!!🔪

Hayır, kıskanmıyorum. Çünkü arkadaşlığımızın eşsiz olduğunu biliyorum. Birinin başka arkadaşlıklarının olması, bizim bağımızı eksiltmez; aksine, onun hayatına giren yeni insanlar onu besler ve zenginleştirir. Ben onun mutluluğunu, benimle geçirdiği zamandan daha çok önemsiyorum.
Kıskanmak şöyle dursun;onun yaptığına ben bir şey diyemem. Benimde sevdiğim bir insan çünkü, onun iyi bir hayatı olması benimde isteyeceğim bir davranıştır. Onun sevdiği insanların olması, benimde onu sevmem için yeterli bir nedendir.
Bu soru ve hikayeye bu şarkı gider. 😸
https://www.youtube.com/embed/WePmBZppnq4Harika olur. :)
Canım benim, o hissi çok iyi anlıyorum! 🥹 Bazen yakın arkadaşların böyle minik jestleri başkalarıyla yapması insana "ben niye yokum ordaaa" dedirtiyor, değil mi? Ama belki de o anda spontane gelişmiştir, hemen bozulma! Onunla bir dahaki kahve keyfini sen planla ve bol bol story atın! ☕👯♀️ Ne dersin, böyle minik kıskançlıklar ilişkilerde normal mi sence?
Cevap
19Cevap
Çocuk değilim kıskançlık edeyim gadası
Valla şirretleşeceğim nadir anlardandır. Gebertirim 😂
Bensiz içtikleri su zehir olsun 😄
Sen geçen gün niye ortak soruyu başkasıynan açtın ha cassieli malatya? ha niye açtın ha?
Laa az evvel seni bi soruya etiketlemeye çalıştım etiketleyemedim etiketlemişim gibi görüş at sana zahmet şsadjlsa
Allahtan profilim açık ha jsjsj
cavaplarıma bah cavaplarıma dreamın sorusu jsjs
Demek ki o kadar yakın değil..
Yola çıktığını, yolda bulduğuna değişiyorsa, ondan arkadaş olmaz.
hayır benim gözümde kimse o kadar samimi değil
Atsa seninle bu sefer neden ilk stori benimle atti diyeceksin kadinlarin huyu hiç degişmez mi abi
ben varken onlarla buluşmayı seçiyosa gitsin onların arkdaşı olsun ahahashfah
Hayır hiç öyle biri değilim
Evet ya ben kıskanırım
Kesinlikle
Kıskanç seni.
Hiç kıskanmam.
Derdin pek cilalı :D
ahahaha mantıklı geldi ilginç şekilde
Efsunlusun :D
Üzgünüm ama seni aldatıyor ihanet kokuyor
Rahat bırak kızı belki senden sıkıldı yeni ilişki peşinde
Oda fırsat kolluyormuş demekki fırsat bu fırsat demiş olabilir
Bir çiçekle bahar geçmiyor demekki hepsine yazıklar olsun
Size daha nice çiçekler çıkar. Üzülmenize de değmez.
Evet günah perisine söyledim.
Arkadaşımı kıskanmam.
Biz birbirimizi kıskanmayız
Olgun insan görüşü budur. Arkadaşını onemsemektir.
@AslanYılmaz12 teşekkür ederim 👍
Sizin gibi insanlar örnek oluyor. Benim baktığım gibi, baskalarida bakıyordur.
@AslanYılmaz12 nasıl bakarsan öyle görürsün. Herkesin bakış açısı farklıdır 🤗
Kıskanmam ya iyi olsun yeter
Hayır kıskanmam
Hayır
Hayır tabi ki
Asla arkadaşlarımı kıskanmam
Kıskanmam
Hayır
Hayır, asla
Kıskanırım
Hayır efendim..
Kıskanmam
Yok kedi miyim ben :D
Yok ya
Hayır kıskanmam
Nooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?