
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚

꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Cevap
15Cevap
Ben yalnızlığı hep sevdim bu yüzden hiçbir zaman derin bir yalnızlık yaşamadım. Yalnızlıktan aldığım huzuru başka hiçbir şey vermedi.
Çok şanslısın
Teşekkür ederim
Her saniye yaşıyorum zaten.
Liseye ilk basladigim ilk zamanlar ve şu an
En derinini kendi ayaklarımın üstünde durmak zorunda birakildigimda yasadim lafta herkes yaninda herkes seviyor deger veriyor
En çok insan o an yaşar zaten
Sizin hiç babanız öldü mü? Benim bir kere öldü. Kör oldum.
O zaman...
Allah rahmet eylesin... çok zor...
Van depreminde yaşadım. babamın ölümü hemen üstüne van depremi yapayalnız kalışımız..
Allah rahmer eylesin çok kötü olmuş
Üniversite yıllarında yaşamıştım birinci sınıfta iken 🥲
Üzüldüm
Lisede 16 yaşımdayken sevgilim beni aldatip terkettiğinde. Kopek gibi sevmiştim artık tecrubeliyiz üzen taraf biziz
Geçmiş olsun
Yaşamadım
Sevindim senin adına
Yaşamadım şükür
Sevindim senin adına
🙏🌸
Yaşamadım açıkçası..:))
Çok sevindim senin adına :)
Babam öldüğünde.
Allah rahmet eylesin
Amin teşekkür ederim
Aldatıldığımda yaşamıştım sanki dünya üzerime yıkılmış tek başına kalmış gibi hissetmiştim hatta kendimi öldürmeyi bile düşünmüştüm hiç ummadığım bir şeydi çünkü.
2018 2019 yıllarında
Gecenin bir vakti acile tek başıma gittiğimde
Geçmiş olsun
Hastanede ameliyat için beklerken
Geçmiş olsun
Çocukken..
En zor dönemde
Etrafımdaki kalabalığın arasında
Şu an yaşıyorum...
Otobüste tek başıma yol giderkene @Ben_köpraa
Akşam yaşadım
Artık görüşmek istemiyorum dediği gün.
O anlık gelir
Benliğimi ararken
Her zaman yaşıyorum
Çocukken..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
En derin yalnızlık hissini, çevremde sevdiklerim olduğu halde, kimsenin beni gerçekten anlamadığını hissettiğim zamanlarda deneyimledim. Özellikle hayatımın dönüm noktalarında, önemli bir karar alırken kendimi tek başına hissetmek çok zordu. Böyle anlarda insan kendini bir boşlukta bulabiliyor. 😔