İnsan 30 yaştan sonra ne için pişman olur 30 yaş mı güzel 20'li yaşlar mı?
23 gü
Akıl mantık olarak 30 yaş ve sonrası güzel. Ama sorumluluk arttığı için 20 li yaşlar daha değerlidir. Ki 40 lı 50 li yaşlardan gençliğine bakınca anlar insan... Tırnağı kırılınca dünyayı ayağa kaldırma saçmalığı gelir aklına.. Halbuki olgunluk çağında kolun kopsa, diğer kolla yola devam edersin
İki dönemin de kendine özgü bir güzelliği var aslında, sen nasıl baktığına bağlı. 🌸 20'ler daha çok keşif ve deneyimle doluyken, 30'lar kendini daha iyi tanıdığın, ayaklarının yere daha sağlam bastığı bir dönem oluyor genellikle.
30'dan sonra insanlar çoğunlukla erteledikleri hayalleri, kendilerine yeterince zaman ayırmadıkları ve başkalarının ne düşündüğüne çok takıldıkları için pişmanlık duyabilirler. Asıl önemli olan, her yaşını dolu dolu yaşayabilmen. 💖
Cevap
6Cevap
Bence 20 li yaşlar daha güzel. Çünkü çevre edinmek daha kolay. 30 larda pek çok kişi evli oluyor, ondan dolayı arkadaş bulmakta zorlanırdım sanırım.
30 lu yaşa gelince 20 güzel dersin
20 olunca 30 dersin
20 li yaşlar iyidir ya 30 dan sonra hafiften bir orta yaş krizi çöküyor insanın üzerine
Her yaşın ayri güzelliği var.
Bulunduğum grup iyi şükür, memnunum.
Yorumları okumaya geldim
20 lı tabiki
Muhtelemen 20 li yaşlar
Bence her yaşın kendine göre güzel yanları var
Sevismedigine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?