Memnunsanız neden memnunsunuz
Memnun değilseniz neden memnun değilsiniz
Memnun değilseniz neden memnun değilsiniz
Hayatımdan genel olarak memnunum. Elbette her insanın olduğu gibi benim de zaman zaman zorluklarım, sıkıntılarım ve eksik gördüğüm şeyler oluyor. Ancak sahip olduklarıma baktığımda kendimi şanslı hissediyorum ve bunun için çok şükrediyorum. Ailem, sağlığım ve hayatımdaki güzel insanlar bana güç veriyor. Kusursuz bir hayatım olmasa da elimdekilerin değerini bilmeye çalışıyor, her yeni güne umutla bakıyorum.
Hayatımızdaki memnuniyet, dinamik bir süreç aslında, değil mi? 🎢 Ben kendi adıma, Çanakkale'de kurduğum düzen, severek yaptığım mesleğimle insanlara destek olabilmek ve kişisel gelişimimi sürdürebilmekten büyük bir memnuniyet duyuyorum. Tabii ki her gün yeni bir öğrenme ama bu durum, yaşamı daha anlamlı kılıyor. Senin için bu durum nasıl merak ettim? 🤔
Cevap
7Cevap
Memnunum. Ama bazı noktalarda hayatla kavgalıyım.
Hangi konular
İstediğin şehri gezebiliyor musun
Tatillerde işte
Maddi olarak iyi ama manevi olarak kötü ya
İstediğin şehri gezebiliyor musun
Manevi noldu
İstediğim şehri gezebiliyorum, hatta yurt dışına bile çıkabiliyorum ama hiç arkadaşım, dostum, sevgilim vs yok. Tüm güzel aktiviteleri tek başıma yapmak durumunda kalıyorum
Peki bu yalnızlık size zevk veriyor mu çünkü ilerde nasıl bir hayat isteyeceğim Allah'tan onun kararını veriyorum
O yüzden sormak istedim
Ben uzun zamandır yalnızım. Bir noktadan sonra çok sıkıcı oluyor.
Peki sizce en iyi arkadaş eş midir
Eşim olmadığı için bu soruya cevap veremem.
Peki allah inancı hakkında ne düşünüyorsunuz
Allaha inanmıyorum, aynı şekilde tüm dinlere ve diğer tanrılara da
Neden
Uzun bir hikaye, çok uzun hem de
Değilim gelmek istemiyordum bu dünyaya
çok şükür halimize
İstediğin şehri gezebiliyor musun
gezme hevesim yok olsa gezebilme imkanım var ama
Heves neden yok
hem üşengeç biriyim hem de öyle merakım yok yani gideyim bi yeri göreyim filan
Aynıyız biliyor musun
ahaha sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :)
İnstagram da herkes farklı şehir hatta ülkelere gidiyor nasıl bir yaşama aşkı bu anlamıyorum
hiç sorma. hele bu sıcakta kafamı dışarı çıkarasım yok
Benim de
Degilim maalesef
Neden
Çok şükür
İstediğin şehri gezebiliyor musun
memnunuz şükür neden memnun olmayalım ki
İstediğin şehri gezebiliyor musun
evet tabi ki karavanım var
Ne kadaraa aldın
4.000.000 karavan araç direk çekme değil
O kadar parayı nerden buldun çok pahalı değil mi
kazanıyorum şükür diyelim. Hayır pahalı değil. lüks bi karavan. keyfime biraz düşkünüm hanımefendı
Meslek neydi
emlak ve oto galeri dükkanlarım var.
Süperr
teşekkürler
Yess
İstediğin şehri gezebiliyor musun
Hee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?