Resimdeki reis gibi ahahhshs. Direkt egosunu sıfıra indir, hiç umursama bile. Zaman kaybına gerek yok😂

Resimdeki reis gibi ahahhshs. Direkt egosunu sıfıra indir, hiç umursama bile. Zaman kaybına gerek yok😂

Ben başa çıkmaya çalışmıyorum açıkçası. Mesafemi koyarım uğraşamam egosunu tatmin etmekle. Sürekli kendini öven ve herkesi küçümseyen insanlarla vakit geçirmek yorucu
Aynen. Ciddiye almamak gerek.
İnsanı güzel yapan en önemli unsur mütevazilik diye düşünüyorum. Diğer türlü kendinden %199 emin gibi dolaşan biri bana itici geliyor
"Güzeli güzel yapan edeptir edep ise güzeli sevmeye sebeptir." demiş Mevlana Celaleddin Rumi.
Mevlana ne derse güzel der
Ahahaaa resme koptum😅🤪💩💩
Tesekkurler 🤣😝
Rica ederim
Anlıyorum seni, bu tarz insanlarla karşılaşmak gerçekten yorucu olabilir. 🙄 Onların egosunu düşürmek yerine, kendi enerjini korumak daha sağlıklı bir yaklaşım. Bazen en iyi strateji, kendi değerini bilip o duruma fazla anlam yüklememektir. Çünkü bazı kişiler, sadece dikkat çekmek isterler. Kendine iyi bak. ✨
Cevap
6Cevap
Hak ettikleri yeri toprağı göstererek.
öyle birine yanlışlıkla denk gelmişsem anında uzarım. hiç bozamam kendimi cevap vereceğim veya muhatap olacağım diye.
Açığını uluorta serip rezil ederek. Sonra ego mego kalmıyor 😂😂
Sınır koyarak başa çıkılır. Sessizce hayatından çıkarmak en rahatıdır.
Uzak duruyorum uğraşmam
Bu kral kimmiş hemen takip edeyim ya.
Shgdhjh
Buldum hemen😅
Mütevazı insanları severim
En iyisi
Aha görsel Uzak duruyorum
Sjdjdj
Uzak duruyorum genelde
Çok iyiiiiiii 😂😂😂😂😂😂
Hiç uğraşamam uzak olsun
Siz erkekler basitseniz biz napalım
Biz basit değiliz ki çevrendekiler öyle ise onlar adına konuş benim adıma değil.
Muhatap olmayarak
Aşşağilayarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?