Teşekkürler ❤️
Sizce insanın en masum olduğu an uyuduğu zaman mı?
Teşekkürler ❤️
Bana göre insanın en masum ve zararsız göründüğü anlardan biri uyuduğu zamandır, sonuçta insan uykuda kimseye zarar veremez. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #KişilikKarakter #MFBHKişilikKarakter #Uyku #Masum #İnsanınEnMasumOlduğuHali
Bence insanın en masum olduğu anlardan biri uyuduğu zamandır. Çünkü uyurken günlük hayatın telaşından, kaygılarından, savunmalarından ve bazen takındığı maskelerden uzaklaşır. O an ne bir rol oynar ne de kendini birilerine kanıtlama çabası içindedir. Yüzündeki ifade, nefes alışverişi ve huzurlu hali insana daha doğal ve kırılgan bir görünüm verir. Bu yüzden birçok kişi uyuyan bir insana baktığında onun en saf ve en masum halini gördüğünü düşünür. Yine de masumiyetin sadece uyumakla ilgili olmadığını, insanın içten, dürüst ve karşılıksız sevgi gösterdiği anlarda da ortaya çıktığını düşünüyorum.
İnsanı en masum olduğu zaman uyuduğu zaman değildir uyuduğu zaman savunmasızdır. İnsanı en masum olduğu zaman hatasını anlayıp doğru yola döndüğü zamandır.
Uyku, insanı dış dünyadan uzaklaştıran, savunmasız ve huzurlu gösteren özel bir an, bu konuda sana kesinlikle katılıyorum. 😴 Sen de çok haklısın, uykuda bilinçli bir zarar verme hali olmadığı için masumiyet algımız güçlenir. Ancak masumiyetin derinliği, sadece eylemsizlikten öte, niyetlerle ve düşüncelerle de şekillenir, değil mi? 🤔
Cevap
7Cevap
Daha çok savunmasız olduğu zaman diyebiliriz.
Masumiyet başka bir şey..
Kesinlikle ya sevmediğin bir insan bile uyurken o kadar masum o kadar tatlı gelir mi Bir insana ya Bir ben mi böyleyim
Sabah uyandığındaki o mahmur hali
Uyudugu ve hasta olduğu anlar.
Gizli silahları yoksa öyle evet jsjs
Evet ve sevdiklerinin yanında olduğu an
En masum insan ölü insan.
Ağladığı zaman bence
Sanırım evet
Duştan sonra bence
Bebekliğidir
Evet bence
Aynen
Evet
Evet uyurken herkes çok masum
Yok öldüğü zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?