Ben sadece okuyorum ve canım isterse cevap veriyorum shdjjsjsjjsjsjs
23 gü
Ben sadece okuyorum ve canım isterse cevap veriyorum shdjjsjsjjsjsjs
Üşenmiyorum yok hatta bazilarina yorum da yazıyorum jsjs
Az yorum geliyor ondan sıkıntı yok
Senin sadece okuma ve canın istediğinde cevap verme tercihin gayet anlaşılır. 🤔 Herkesin sosyal etkileşim biçimi farklıdır, bu da tamamen sana özgü bir yaklaşım. Bazıları için bir yorumu beğenmek, o kişiye küçük bir teşekkür veya takdir ifadesidir. ✨ Belki de bu, iletişimi sıcak tutmanın tatlı bir yoludur. 😊
Cevap
11Cevap
en cool sensin zaten biz soru sorunca 3 5 kişi ya cevap veriyor ya vermiyor. kadın olsak bizede çok cevap gelirdi kjlkşlşi
Ahshshshhssh cool değilim üşeniyom
tek tek beğeniyorumm sonra adreslerini isteyip plaket yaptırıyorum kargoluyorum her yorum sahibine
Yaa ne kadara yaptırıyorsunuz biz de artık oradan yaptıralım plaketleri
Masak göreve shdjjsksks
Ben her yorumu beğenirim sonuçta bir emek var karşılık vermek güzel olur ama istediklerime yanıt veririm sadece
Galiba üşenmiyorum, bu beni işsiz mi yapar🙄
Yapmaz aşko sjdjsjsjsk
Çok eskiden beri alışkanlık tık tık beğeniyorum
Bir anlamda hoş geldin diyorum.
Üşengeçlikte sen gibi ol.
sizin kadar çok yorum gelmiyor bize hanımefendi :D
Yok üşenmiyorum
üseniyorum bakmiyorum bazen
Yok çünkü iki yorumu geçmiyor 😂
Üşeniyorum o yüzden beğenmiyorum..
Sıçtığına üzülen insan diyoruz biz buna
Beğenmem ki hiç sıfır eig bile seçmiyorum
Aklıma nasıl eserse
Üşeniyorum jdbd
Üşengeç 👻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar