27 yaşına gireceğim ama liseli kızlardan daha az olgun hissediyorum sebebi ne?

Sanki çocuk olarak kaldım. Aynı hassaslıktayım, aynı masumluktayım. Asla büyüyemedim. Zaman öyle bir geçti ki hayat ne ara gelip geçti anlamadım. Daha çocukluğumu bile yaşayamadan kaç yaşına geldim. Hayatın böyle olduğunu küçükken idrak edememişim. Her neyse ben şimdi hissettiğim yaşta mıyım yoksa bu yaşa göre rol mü yapmam gerekiyor
27 yaşına gireceğim ama liseli kızlardan daha az olgun hissediyorum sebebi ne?
Cevapla