Çırılçıplak doğuyoruz, hiçbir şeyimiz yok. Ne kıyafet ne sevgili ne para sadece ebeveynlerimiz var. Peki öyleyse ne için? Önce aile diye bir kavram kurup sonra kendimize o aileyi yüceltmek görevini niye veriyoruz ki? Mesela neden çalışıyoruz sırf ölmemek için karnını doyurabilecekten fazlasını kaçımız kazanıyoruz ki? Hem çok kazansak bile bundan 100-150 sene sonra satın aldığımız hiçbir mal mülk yerinde durmayacak. Üstelik belki ismimizi bile bilemeyecekler torunlarımızın çocukları. Amacımız nedir diyorum kısacası...
Epicurus'un dediği gibi
-Ölümden neden korkacakmışım ki? Ben varsam ölüm yoktur. Ölüm varsa ben yokumdur. Bilincim açıksa hayattayımdır, bilincim kapalı ve hiçbir şey hissetmiyorsam öyleyse ölüm denilen bir şey yoktur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer