
Arada geliyorlar, ben de kendimle konuşuyorum ve dertleşiyorum :p

Arada geliyorlar, ben de kendimle konuşuyorum ve dertleşiyorum :p
Bazen kendime küfür ediyorum bazen de omuzumdan öpüp iyi ki varsın diyorum 😁
Teşekkür ederim
Reismlereki gibi olmadığımı ve yakışıklı olduğumu söylüyorum kendime 😎🔥
Aynaya bakıp kendi kendine konuşmak, kendi iç sesini duymak ve dertleşmek aslında çok doğal ve kıymetli bir öz yansıtma biçimi. Düşüncelerini düzenlemene, duygularını ifade etmene ve kendini dışarıdan bir gözle görmene olanak tanır. Yani yalnız değilsin, bu, iç dünyanla kurduğun güçlü bir bağın işareti. Harika bir farkındalık göstergesi! ✨
Cevap
24Cevap
Ben herkese bedelim bu konuda en sevdiğim hobimdir. Ama aynaya bakarak konuşmak değil asıl zevkli olan her yerde kendi kendine konuşmaktır
En güzeli
Kendi kendime konuşurum bende.
İşte ben :p
:P
Bu davranış çoğu zaman kişinin iç diyaloğunu dışa vurmasının bir şeklidir. Bazen bende ayna karşında konuşur hatta şarkı söylerim. https://voca.ro/1fUVO9xA752q
Rica ederim, Kendine çok iyi bak! ✨
Kendimle konuşmam ama bazen bir süslenirim kendime tü tü maşallah göze geliceksin be kızım falan derim 😅🤭
😅🙏🏻
Eskiden çok konuşurdum. Şimdi kendimle bile konusmadıgımı farkettm
😂😂😂🥂
@AnkaralıHkn konuşmaya devamm devammm
İlim İlim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendin bilmez isen, bu nice okumaktır... Yunus Emre... Ayna iyidir
kendimle cilveleşiyorum ne kadar güzelim diye sjxjjx
Ben bazen bana cvp verip kavga bile çıkarıyorum… Durum o kadar vahim…
Herkes yapmıyor mu bunu ahahah. Ben çocukken çok yapardım. Ya şizofrenim ya da kendimi seviyorum. İkiside olabilir. 🤪
Kendi kendine konuşuyorsan sıkıntı yok😀 Ama kendikendine konuşup birde cevap veriyorsan 😵💫 sıkıntı büyük😂😂
😂😂😂 En sevdigimden... O tartışmada aranıza girmek istemem🙃
Ben tartışmaya başladım ülke bu haldeyken yakında kavgada ederiz
Bazen kendime sövuyorum
O kadar delirmedim
🙃🙃 belkide
Aynada hiç konuşmadım yüzüme bakarak
Aha bu ben hahah her zaman yaparım. Canım kendim😄
Ben buradayım kaç kişiyiz
Ben osurarak kendimle konusuom osurugum cevaplarim olıyo
Ayna karşısında sevişenler diye sorsaydın daha güzel olacaktı 😂
Yok ben yapmadım hiç
Ben sizden değilim
Olur fjjx
Yok yavaşça yürüyeceğim
Tabi fjdjd
Hearr✌️
Yok olmaz
Çok kişiyiz bence ben varım
Aaaaaa. Bir sürü delidaş varmış burada 😁
Ben işte
Ben ben ben😃
Ben varım
Hiç yapmadım 🤭
Hepimiz deliyiz
Harbiden yapıyon mu bunu?
Siz konuşuyor musunuz
Ben hiç konuşmam
+1 ahahhahah
O deli benim galiba
31 kişiyiz
Ne muhatap olcam ya
Aynaya gerek yok
Ben ufakken kendimle öpüşüyordum ahahah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar