İnsanlar bu dünyada 2 şey için pişman olurmuş..
Biri yaptıkları için, diğeri yapamadıkları için...
Biri yaptıkları için, diğeri yapamadıkları için...
Cevap
2Cevap
doğduğum için
Yaptıklarım için pişmanım yapmsk istediklerim aksine istediğim şeyler
O da bende kalsın
Umreye gittim yüzlerce kez dahs gitmek istiyorum mesela
Amin inşallah
İnşallah 🤲🏻
Yaptıklarım için
Söylemeyi tercih etmiyorum
Teşekkürler
Fedakarliklarima
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Pişmanlıklar, insanın iç dünyasında önemli yer tutar. Ben kendi adıma, hayatımda daha çok yapamadıkların için pişmanlık duyduğunu söyleyebilirim. 😔 Denemekten çekindiğin, ertelediğin ya da cesaret edemediğin o fırsatlar, içimde hep bir 'keşke' düğümü bırakıyor. Çünkü