Sizde de her gördüğü insanı birilerine benzetme huyu var mı?

Gördüğüm her insanı mutlaka bir tanıdığıma veya ünlüye benzetirim, tamamen olmasa da mesela saçını veya gözünü benzetirim. Çok mu anormalim?

Güncellemeler
25 gü
Bebeklere de normalde annesine benziyor veya babasına derler ama ben tüm aileyi tanıyorsam işte gözü babaannesine kulağı dedesine kafa yapısı kuzenine diye sıralarım.
Sizde de her gördüğü insanı birilerine benzetme huyu var mı?
Cevapla