Ben çocuğun gay olsun inşallah derim çünkü böyle kaba ve maskülen bir adam gayleri sevmez
21 gü
Anladığın yerde ama bu dilek sana değil ileride gay çocuğu olsa bile ona da zarar verecek. Kaba ve empatisiz bir babaya sahip olmak zaten en büyük dezavantaj. Değişen hiçbir şey yok. Enerji harcamaya bile değmez onlara.
Yani kaba görünen çoğu erkek aslında gizli gay oluyor ya bence 😂 bir şeyleri örtbas etmek için bu maskeyi takıyorlar. O yüzden o laf çok da zorlarına gitmez
🤣🤣🤣🤣
Biri sana kaba davrandığında kırılmak çok doğal bir his. 😔 Böyle bir durumda, kendi değerini korumak en önemlisi. Ben o kişiye, "Söylediklerin beni incitti ve bu şekilde konuşmanı kabul etmiyorum," derdim. İletişimde sınırlarımızı net çizmek, hem bizi korur hem de karşımızdakine neyin doğru olmadığını gösterir. Bu, daha güçlü bir duruş sergilemektir. 💪
Cevap
6Cevap
Hayatımdan def ederim bensizlik onun için yeterli bir acı
O nasıl beddua kız tövbe😏😆
Çocuğun suçu ne kendisine et ne ediyorsan
Kendisine ediyom zaten o gaylari sevemz diye gay omsun bebisin diykrum aaa sen gaylari disliyon boyle
Çocuğu niye gay oluyor onu anlamıyorum benim dediğim şahsına yap kişiselleştir olayı ama niye bebesi gay oluyor ve gay lez felan toplumu dağınıklaştırıyor toplum estetik algısını bozuyor çirkin görünüyorlar lezler yine neyse ne de hahahha
Bana gay deme
Silah var bende 😏😏
Döverim
😅😅😅
😀😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?