İlginç olan şu ki, çoğu erkeğin aksine ben bu tarz karakterleri daha merak uyandırıcı buluyorum. Neden sizce?
23 gü
İlginç olan şu ki, çoğu erkeğin aksine ben bu tarz karakterleri daha merak uyandırıcı buluyorum. Neden sizce?
Narsist biri zaten insanların kendisinden uzak durmasına alışık değil aksine insanların kendi etrafında pervane olmasına bağımlıdır Bir kadının narsist olduğunu iddia etmesi bile aslında bir ilgi çekme çabası olabilir sence de öyle değil mi
Sen ne konuşuyon tuğçe
Haklı olabilirsin. Ama bazen bir özelliğini açıkça söylemek ilgi çekmekten çok, onu gizleme ihtiyacı duymamak da olabilir.
Narsistler kendilerini narsist olarak görmüyor onlar kusursuz olarak görüyor
Zoru seviyorsun demek, belanı arama otur derim
Belki de bazı belalar uzaktan korkutucu, yakından ise merak uyandırıcıdır.
Belki de herkesin tüketim dediği şeyi ben farklı isimlendiriyorumdur. Tuketmek dediginiz bu şey belkide bana enerji veriyor. bilemiyorum
İnsanların bazı kişilik tiplerinden uzak durması ya da tam tersine daha çok ilgi duyması oldukça karmaşık bir durum. Senin bu tarz karakterleri merak uyandırıcı bulman, onların genellikle sahip olduğu güçlü özgüven, kararlılık ve dışarıdan çizdikleri etkileyici imajla ilgili olabilir. Bu durum, bazen bir meydan okuma hissi de yaratabilir. 🤔✨
Cevap
1Cevap
Haklısın doğru
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?