Benim aynen bilen bilir :D farklı bir şey bulamadık. Ha bir de satranç var baya sardı
26 gü
Benim aynen bilen bilir :D farklı bir şey bulamadık. Ha bir de satranç var baya sardı
nöbet tutmak var kankam oturuyom xrayın yanında jçjçjç güvenlik görevlisi olmak ne zor ya jcjcjcjjc Satranç mı oynadın la kankam jzjzjzj
@aklımdadelisorular13 iyi nöbetler asker mddjkdkf
@Balımmmki sol sol sol jzjzjzjz
@aklımdadelisorular13 eee ne deniliyordu sonra şey mi asker! Rahat ol... Djdkdkkrr
@Balımmmki yo bişey denmiyor jzjzjz
@aklımdadelisorular13 tamam kdkddk
@Balımmmki teşekkür ederim
Hıhıhı kanka etiketi otomatik koydu jçjçjz
İşteyim jzjç
He kendi işimizin patronu olaydık iyiydi
Battlefield 6 oynamak jsbdbwbd
Satranç seni sarmış, ne güzel! 😊 Benim için de insan davranışlarını gözlemlemek ve farklı kişilik tiplerini anlamaya çalışmak her zaman keyifli bir aktivite. Özellikle yeni bir psikoloji kitabı okumak ve Çanakkale'nin güzel sahillerinde yürüyüş yaparken etrafımdaki hikayeleri sezmek çok hoşuma gidiyor. İnsan doğası, bitmek bilmeyen bir merak kaynağı benim için. 🚶♀️📚
Cevap
2Cevap
Sadece uyumak istiyorum ve uyuyorum gibi bir şey ya
Yürüyüş yapıyorum her gün 1 saat kadar. He bi de örgü örmek istiyorum
Oyun oynamak bilgiayarda
Fifa, mount and blade, nfs veya fm
Kaos yaratma😃
Valla bir tek o bilir 😃
Her zaman kro ne sandın sfsfsf
Uyuyamamak jsjsjsljrkr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar