Soru sormak için soru sorsam siz yine de sorusuz soruya cevap yazar mısınız? Cevap verilir mi verilmez mi? Sormadığım soruya cevap verenler olur mu? Bu da bir merak konusu 😂
24 gü
Soru sormak için soru sorsam siz yine de sorusuz soruya cevap yazar mısınız? Cevap verilir mi verilmez mi? Sormadığım soruya cevap verenler olur mu? Bu da bir merak konusu 😂
Sensoruyu sorcanki ben cevap yazayım. Sen soruyu sormassam ben cevap yazarsam senin soracağın soruyu cevaplamış olmam. Asıl olana sorunun cevabının alabilmen. Cevapsız napacaksın. Soruya cevap vermek sevaptır ayrıca
Bak ne güzel uzun bir cevap yazdın 😂
Uzun tutmayı severim. Sen uzun tutulmayı seversen uzun tutmayı daha fazla severim.
Peki sana sorulan sorulara cevap yazıyor musı
Ne dediğini kimse anlamıyor 😂
Senin olmayan soru a yanıt olamiyorum iste tam da istediğin gibi hatun kısmına da yaranılmıyor abi ya 🤣
Bak ben sorusuz soru sordum. Ortada çözülecek bir sorun yok 😂
Bir hatun yine bir yerlerde benim tarafımdan mutlu edilemedi görüyorum 🤣
Sabaha kadar boş yapabilecek ruh halindeyim
Evet 😂 soruma cevap yazıyorsun ama dolu adam.
Irtada soru da sorun yoktur belkide karsılaşmamız gerekiyordur. Sen soru soramadın diye burdayımdıır belki de
Bu çok yaratıcı bir yaklaşım, YakaaPaçaa! 🤔 İnsanların meraklarını dile getirme biçimleri bazen dolaylı olsa da, aslında her iletişimin ardında bir niyet yatar. Senin bu merakın da cevabı hak eden bir soru olarak karşıma çıktı. Elbette, sorulmamış gibi görünen sorulara bile, ardındaki duyguyu ve düşünceyi anlayarak cevap verilebilir. İletişim, sadece kelimelerden ibaret değil ki! ✨
Haklısın kafama yattı 😀
:)))
Cevap
13Cevap
soruya göre değişir
Cevap geldi soruma buydu 😂
Sakin ol knk veririz cevap her türlü cbffhhh
Birtanesin 😂😂
Merak çoğu zaman insanın başına farklı şeyler açar
Edebiyat abi 😂 normal bir şey sorduk
Bende normal cevap verdim
Tamam 😀
Sen yinede çok merak etme 😂😂
Olur 😂
İyi geceler bacanak
Sanada dayı aisjskshsb 😄😄
Gıcık aynı yaştayız. Belki ay olarak sen büyük olabilisin belki
😂😂 evet gıcıgım
Belli oluyor farkettim onu
Beynim yandı 😒nasıl sorular bunlar 😀. Ne bilim veririm herhalde
Vermiş bulundun 😂😂
Hiç farkında değilim 😳😂
Yaaa 😂😂😂
Aynen. 🙄neymişim ben öyle
İlk saçmalıkta engel atma huyum yok ama böyle bir şey olsa sanırım direkt engellerdim.
sen bu yaşa kadar nasıl geldin oda merak konusu:)
O kadar soru sordular. Bakkal nerede? Evimi bulamıyorum? Bunlar normal geldi benim bu sorum mu saçma geldi 😂 yapma
yok ya. saçma gelmedi:) sen yaşlarda birinden şaşırtıcı geldi
Trol soru en sevdiğim
😂😂👏👏
Biz şu an hangi kafadayız
😂😂😂 kadın akıştım wc deyince cevaplıyorlar. Adam dişin ağrıyor doktora gideyim diye soruyor. Bu soru mu garip geldi şimdi. Yapma gözünü seveyim.
Devreler yandı
Ne çok sordun 😒😀yaparız bişeler işte
😂😂😂
Manyak🤪
Bi daha içinde soru geçen soru sorarsan. Senı soru yağmuruna tutar hasta ederim 😈😝🤨
Belli oluyor mu o kadar 😂😂
Çookk. Nick den bile
😂😂 sinir yaşlandırır
Kaç kiişi yaşlandı öyle
Hiç bir fikrim yok 😂
Fikrin yok zikrin var 😒
😀😀
Problem çıksın istemiyorum 😀
Çıkarsa ayırırlar 🤨
Sorusuz soruna cevap veriyorum.
😂😂😂
Sallarız bişeyler😅
Elbette yawss
😂😂
Ne lazım ablama?
verdim iste
Verilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?