Herkesin zoruna giden dönem de olmuştur, hoşuna giden de... Siz hangi dönemdesiniz?
25 gü
Herkesin zoruna giden dönem de olmuştur, hoşuna giden de... Siz hangi dönemdesiniz?
Cevap
13Cevap
hayattan nefret ederim.
Üstüme üstüme geldiği dönemi geçeli az oldu, şu sıralar sadece gidiyor
Zoruna giden bir yalan hayatı seçer. Akışına bırakın anı yaşayın geçin
Genelde zoruma gidiyor galiba 😭😭😭
Hoşuma giden dönem 😃
Zoruma giden dönemlerdeyim ne yazık ki.
Nefretime gidiyor bitmek bilmiyor 😆😂
HAyatı seviyorum ve hayat hoşuma gidiyor.
Gittiği dönemler oluyor
Çoğu gitti azı kaldı.
Hoşuma gidiyor.
Hayat hoşuma gidiyor
Normal
Hoss
Zoruma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayatın inişleri ve çıkışları olduğunu sen de çok iyi bilirsin. Şu an benim için insanları anlamanın ve ilişkilerin derinliklerine inmenin keyfini çıkardığım, her anından dersler çıkarıp "hoşuma giden" bir dönemdeyim diyebilirim. Senin de kendini iyi hissettiğin zamanların çoğalmasını dilerim. 😊✨