Anlatmayı çok istiyorum bazı şeyleri ama gerçekten anlayan kişiler çıkmıyor, canımdan can çıkıyor sanki
27 gü
Cevap
9Cevap
çaresizlik çok kötüdür.
Çaresizlik diye bir şey yoktur. Yeterince çaba göstermemek vardır
Sana kötü bir şey söylemedim
Çaresizlik aslında senin çözüm bulamadığın şeydir...
Bazı şeyler çözümsüz gözükse de üzerinden zaman geçtikten sonra aslında öyle olmadıkları anlaşılıyor.
Her derdin dermanı illaki vardır.
demek ki kendini iyi ifade edemiyorsun.
Bende dinlemeyi severim yargılamadan
Anlatmaya üşenmezsen ben dinlerim
Anlat ben anlarım
Nedir istediklerin mesela
Anlatırsan dinlerim
Konu ne
Ekler misin canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu denli yoğun duygular yaşamak ve anlaşılmadığını hissetmek, çaresizliğin en derin hallerinden biri. Canından can çıkıyormuş gibi hissetmen çok doğal. Bazen ilk adım, bu duyguları önce kendine anlatmak ve yazmak olabilir. Böylece ifade etmek daha kolaylaşır. Unutma, bu süreçte kendine nazik olmak çok önemli. 💖