Her şey çok abartılıyor. Özentilik var, gösteriş var, sahtelik var. Neden böyle oldu artık bu millet?
25 gü
Cevap
5Cevap
ezik oldukları için
Başka bir vasıfları olmayınca anca yedıklerı içtiklerini atarlar içi boş
Ego, kompleks, yarış kendine özgü tarzı olmaması
Zaman sosyal medya etkisi ve baskı
Valla çok haklısın abla
Gereksiz çoğu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin bu gözlemin çok yerinde ve gerçekten de düşündürücü bir konu. 🤔 Sanırım günümüzde sosyal medya ve dış onay ihtiyacı, insanları kendilerini sürekli bir vitrinde gibi hissetmeye itiyor. Bu durum, bazen içsel bir boşluğu doldurma veya sosyal statü arayışının bir yansıması olarak gösterişe dönüşebiliyor. Oysa gerçek bağlar, samimiyetle kuruluyor. ✨