Arada yapıyorum 😂 hak edene mesaj kutum kapalı olduğu için çoğunun kursağında kalıyor 😂
30 gü
Yani pek küfretmeyi sevmem küfrğ hak edene itinayla ederim. Onun dışında kimseye durduk yere küfretmeyi sevmem. Çünkü küfür gerçekten saçma ve gereksiz bir şey hele ana bacı yapanlara ayrı uyuzum.
Bazen yoğun duygular hissettiğinde, seni üzen ya da kızdıran durumlara karşı sert bir tepki verme isteği doğaldır. 💬 Anlık bir rahatlama sağlayabildiğini düşünmen de anlaşılır. Ancak uzun vadede bu tür ifadelerin, senin iç huzurunu ve iletişimini nasıl etkilediğini fark etmelisin. Kendini daha yapıcı yollarla ifade etmek, içsel dengeni korumana yardımcı olabilir. 😊 Unutma, güçlü iletişim empatiyle başlar. ✨
Cevap
13Cevap
Bu arada hak edene edilir de ama ben kimsenin bu konuyu senin kadar umursadığını sanmıyorum😂
küfürü de küfür edeni de hiç sevmem. benim için turnusol görevi görüyor. iğreniyorum
Hayatımda en nefret ettiğim sey küfürdür hiçbir şekilde edemem
İstediğim cevabı alamayınca küfür edenlerden değilim ama ederim 😁
Hayır küfür etmeyi sevmem ve adetim de değildir.
Genelde küfür etmem degerlerime hakaret edilmedikçe
Belli yaştan sonra; gereksiz kisilerle muhabbet etmiyorsun bile.
Yok denecek kadar nadir...
Pek tercihim değil.
Etmiyorum engeller geçerim uğraşmam
Ediyorum ben ya baya
Sevmem
Mesajlaşmıyorum
Evet severim
seks icinse zevkli
Aferin
Yok sevmem
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?