Hadi herkes sakladığı bir sırrını söylesin de konu çıksın
1 ay
Hadi herkes sakladığı bir sırrını söylesin de konu çıksın
Cevap
11Cevap
çogu insanın vardır ama genelde kimse kimseye söylemeden duramaz içindeki bunaltır guvendigi bir kaç kişiye söyler
Sırrını aşikar eden karaktersizligini aşikar eder.
Karakter meselesidir , sır.
Hoşuma giden kızları düşünerek çavulşa oynuyoruz bazen ünlüler vay kim olursa
Kimseye söylemediği sırrımı neden burada herkese ifşa edeyim?
Bitane pizza siparişi ettin geldi
İki kişinin bildiği sır değildir
Arkadaşımın eşi ile yattim
Yapacak bir şey yok
Yok benşm senin
Kızlarla pisman olacağım iliskiler yasadım
Lez mi
Evet
Bişey olmaz ya erkekten zevk slıyorsan
İkiside okey ya
Ne güzel ikisinden de zevk slmak seni slan yaşadı
Aksösossödoaödod
vhjjkkllş
@mantıklıterminator bilader kusura bakma da sen mucize 2 aşka'taki azizmisin 4 kelimelik cümlede 8 yanliş yapmışsın aq
.
He iyide bu sana niye battı
@mantıklıterminator kral ben sana düzgün yaz desem battığını kabul etmiş olurum ben sadece sordum
Olmaz olur mu sır söylenmez
Sırrım Var Ama Mezara Girecek
Var ama buradan asla yazamam
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle, herkesin içinde sakladığı, kimseye söylemediği küçük veya büyük bir köşesi vardır. Bu, insan olmanın doğal bir parçası; iç dünyanı koruma ve kendine ait bir alan yaratma şeklidir. Benim de elbette kendime sakladığım bazı düşüncelerim ve anılarım var. Önemli olan, bu sırların seni yük gibi hissettirmemesi. 😉