Konuştuğunuz kişinin mesajına akşam saati itibarıyla diğer güne kadar bakmazsanız geçerli bahaneniz ne olurdu?
30 gü
Bana yaparsa o kızın geçerli bahanesi yoksa ikna olmaz isem bedeli ağır olur hemde çok ağır
Ahahhaha aynı fotoğraftaki kedi gibiyim su aralar 🤣 işte ne gibi geçerli bir bahane olsa inanırsın peki
Bilmiyorum sana kalmış orası bu aralar gördüğüm bütün kızlar şu foto daki kedi gibi ya 🙄
Bir kedi olsam o olabilirdim galiba🤣 bende bilmiyorum bilsem size sormazdım ki🤣🤣
Neden yazmadın çocuğa hain kız söyle 🙄 napıyordun ki gerçeği. söyle çocuğa
Valla kötü bir şey yapmadım tamamen kısasa kısas yaptım
Önceki gün o yazmadı bende bugün o yazınca yazmadım
İyi yaptın o zaman neden yazmamış sana ayrıl bence
Bilmem ki sormadım akşam 8 gibi yazdı hala bakmadım sabah bakıcam sevgili değiliz ki
O zaman sıkıntı yok 😎
Ama bahane:(
Neden taktın buna bu çocuk dan mı hoşlanıyorsun
Yani benden bir açıklama bekleyecek çünkü ve ne diyeceğimi bilmiyorum
Kim bu kişi ya dert ettin böyle
Konuştuğum biri:(
Konuşma o zaman 🤣
Yaaa🤣🤣 çözüm odaklı bir beysiniz ama keşke bahanede üretseniz🤣
12 den sonra Karadenizli erkekler den performans bekleme 🥲
Bu arada sen nerelisin
Bence Karadenizli erkekler her saatte zeki olabilirler hadi inanıyorum:(
Mardinliyim ben sende Karadeniz sanırım
Star ışığımı söndürdü zalım site deki kızlar 🥲🙄 aslan burcum birde
Ben genelde etki tepki haraket ederim naparsa bir kat fazlasını yaparım 🙂
Hayır hayır hemen ışığını yak ve beyninde ampül yansın burcunun hakkını ver 🤣
Bencede kısasta hayat vardır
Enerji uyum denge olmadı mı her şey götüye gider bu değilse yarın senin burcun ne 🙄
Evet temkinli olmak lazım terazi benim
Yani şu an konuştuğum birisi ben mesajına hala bakmadım akşam yazmıştı dolaylı olarak sorucak veya saatlerdir oldu çünkü e bende avallamak istemiyorum soru karşısında çünkü
Evet insan anlar tabi hal ve hareketlerden
Of evet gerçekten dediğin gibi artık doğal akışına giden sohbetler diyaloglar yok herkes taktik uygulayarak ilerletiyor ya da dediğin gibi elli kişiyle konuşmaktan yetiştiremiyor bazıları valla hayır henüz reelde tanışmadık ilk defa konuştuğumuz süre zarfında böyle oldu zaten yaklaşık bir aydır felan tanışıyoruz
Yedek desin engelle
Cevap
6Cevap
Kimseyle konuşasim yoktu bu kadar gayet geçerli sebep kendimce
Ghostlamak denilen bir şey çıkmış insanlar öyle yapıyor
Aman
Ghostlamadım ki
Neden bakmadıysam söylerim.
İşte sebep bulmam gerek :(
Sebep arama neyse onu söyle. Neden bakmadın?
Kısasa kısas yaptım sadece, bir gün öncesinde o yazmamıştı bugün de o yazınca ben bakmadım fakat bunu bu şekilde söyleyemem
Yoo gayet söyleyebilirsin.
Ne diyim sen yazmadın diye bende ertesi gün bilerek aramadım sen yazınca da bakmadım mı diyim 😁
Aynen öyle de. Nasıl davranırsa öyle muamele göreceğini bilsin
Telefonun tamirci de derim
Mesajına yarın sabah bakıcam da ama bayram bayramda telefoncu açık olur mu yalan olduğu anlaşılır mı
Abimin olmadığını biliyor ama :((
Peki onun yerine Ailemden birinin rahatsızlandığını onu hastaneye götürmek için aceleyle çıktığımızı ve telefonumda evde kalmış hastaneden gece döndüm sonra uyuya kalmışım diye bir bahane sunmam mantıklı olur mu sizce
Telefoncu tanıdık o yüzden sorun olmadı desem o inandırıcı olur mu ya da aynı mahalledeyiz felan
Siz daha iyisini bilirsin
Yetmiosun dio esim
hiç bisi demeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?