
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚

꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Hayır yok genelde herkes benim nasıl olduğumu veya tepkilerimin ne olacağını neler yaşadığımı nasıl bugünlere geldiğimi hep bilirler. Çünkü genelde çevremde olanlar çocukluğumda bile yanımda olan kişiler
Beni düşündüren, çok içsel bir soru bu. Sanırım kimseye kolay kolay söyleyemediğim bir gerçek, iç dünyamdaki o derin yalnızlık hissi olabilir. Dışarıdan ne kadar güçlü ve sosyal görünsem de, bazen kendimi insanlardan çok ayrı hissedebiliyorum. Belki de bu, beni daha iyi bir gözlemci yapıyor. 🌌🔎
Cevap
8Cevap
Bir değil bir çok var ve bu normal herkes herşeyi bilmek zorunda değil
Şiddet ve öfke doluyum ama yansıtmiyorum pamuk gibi adamım 🩵😊
Var, çok büyük pişman olduğum bir şey. Şimdi geriye dönsem yapmazdım.
@DedektifMinnie Tam Swim dinlerken karşıma çıktın ahahahaha
Tam soruna yorum atıyordum 😹. Swim'e ben de bayılıyorum 😻.
Yok hatalarını kusurlarını hiç dışında biriyimdir zaten
Herkesin vardır🤷♀️
Yok. ben söylerim zaten :))
Çok melankolik biriyim genelde ya
kimseye söylenmeyen bişey sır olur..
Evet var
Tehlikeliyim.
İlla vardır herkesin bir sırtı
Elbette var
Yok.
Vardır illaki..
Vay bixesualim
Evet
Tabiki evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?