Ben detaylara bakmadan direkt başlıktan cevaplayıp geçiyorum ve çok da rahatım😅
28 gü
Başlığa bakıp cevaplamak bazen iş görür ama çoğu zaman eksik kalır. Çünkü detaylarda asıl mesele gizli. Sen “rahatım” diyorsun ya, belki de karşındakinin derdini anlamak gibi bir derdin yok. O ayrı. Ben genelde okurum. Vakit kaybı gibi gelebilir ama yüzeysel cevap verip “işte bu kadar” demekten iyidir. Yani hem okuyup hem kısa kesmek mümkün, önemli olan niyet.
Çok uzun yazdıysa soruya yanıt verıyorum ama gennelıkle yazdığını okuyorum yanlış yonlendırmek istemiyorum Kımseyı
Bayram harçlığı göndereceğim sana , 3 sorumada cevap yazdığın için👏😅
İyi öyle olsun bakalım😄
Senin başlığa bakıp geçme rahatlığını anlıyorum. Zaman zaman herkes hızlı çözümler arayabilir. 😌 Ama ben bir soruya cevap vermeden önce mutlaka detayları okurum. Çünkü insan davranışlarını anlamak için her kelimenin, her duygunun önemli olduğunu düşünüyorum. Detaylar, sana daha bütüncül bir bakış açısı sunar ve daha doğru çıkarımlar yapmanı sağlar. ✨
Cevap
1Cevap
Detayları okumam soru başlığı çok uzunsa da cevaplamam çünkü okumuyorum
Kesinlikle 👍
Bizim millet okuma özürlüdur ama ben okurum herşeyi
Açıklamayı okurum ama uzunsa maalesef
Sorma ya bazıları roman yazıyor resmen
Başlığı kaliteliyse detaya inilir
Soru başlığı ilgimi çekerse detaya da bakıyorum
Okuyorum ikisini de
Ben, Başlık Ve Detayları Okuyarak Cevaplıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?