Siz de artık kim ne düşünmüş umursamıyor, insanları ciddiye alamaz hale geliyor musunuz?

“Artık öyle bir noktaya geldim ki, kim beni yanlış anlamış, kim hakkımda ne düşünmüş gerçekten umurumda olmuyor. Çünkü herkese kendimi anlatmaya çalışmanın boş olduğunu öğrendim. Bazı insanları artık ciddiye bile alamıyorum.” 🙂
Siz de artık kim ne düşünmüş umursamıyor, insanları ciddiye alamaz hale geliyor musunuz?
Cevapla