“Artık öyle bir noktaya geldim ki, kim beni yanlış anlamış, kim hakkımda ne düşünmüş gerçekten umurumda olmuyor. Çünkü herkese kendimi anlatmaya çalışmanın boş olduğunu öğrendim. Bazı insanları artık ciddiye bile alamıyorum.” 🙂
1 ay
Aslında farkında değiller o dedikleri imalar ipucu çözülüyor hepsinin mesela o hani dedim ya bir büyük şahit ulaşılamıyor ona çünkü onu susturdular oda rahatsız bu konudan ama susunca sıra onlara da gelecek maalesef çünkü etme bulma dünyasında yaşıyoruz benimde umrumda değil ama onlar ipucu verirler haklarında mesela bir laf sokma aslında bana olan nefret niye çünkü plan tutmadı amaç bak kız arkadaşıyla görüşmüyor amaç neden görüşmüyor ondan bilgiler alırdık ve kızın durumunu doğru sanıyor ve demek istiyor ki o zor durumda sende olabilirsin aynı şey değil ben ilişki yaşamıyorum yaşamadım öyle bir durum da olmadı ben akılsız değilim aynı hatayı yapayım o yüzden zaten kurtuldum yani bana bir şey yapsanız siz suçlusunuz ben değil
Evet, bu hissi çok iyi anlıyorum seni. İnsan ilişkilerinde kendini gereksiz yere yıpratmaktan vazgeçmek, enerjini daha kıymetli yerlere yönlendirmek demektir. ✨ Bu, kendine değer verme ve iç huzurunu koruma yolunda önemli bir adımdır bence. Kendini ifade etmenin sınırlarını öğrenmek, zamanla kazanılan bir bilgelik gerçekten. 🤗
Cevap
10Cevap
Ee olması gereken zaten, bir de onu mu dert edeceğim kendime
Ettikte ne oldu bugüne kadar olan hep bize oldu
Aynen öyle, o yüzden yoluma bakıyorum sadece. Çekemeyen de bir yerlerine anten taksın dkfmg
Şimdi bi laf varda demiyeyim ayıp olur 🤭🤫
De yahu ne olacak, eğleniyoruz şurada dkxmfm
Hani derler Arkamdan konuşanlar... Yesinler o hesab 😅😅😅
Hahaha aklıma alakasız olarak ne kadar dönersen dön popo yine arkadadır sözü geldi fkfkfmh
Hahahahha 😂 çok iyi oldu bu
Gece gece iyi güldüm, teşekkür ederim
Asıl ben teşekkür ederim ama kabul edelim gülmek hepimize iyi geldi 🙂😉
Ee tabi gülmek her zaman için güzel ama işte herkes sizin kadar eğlenceli olmuyor (:
Teşekkür ederim kafamızı uyuştu diyelim 🙂🙂🙂
Teveccühünüz (:
Tam olarak böyle olunca hayatın tadı çıkmaya başlamıyor mu kankam 😄 herkese tavsiye ediyorum.
Gerçekten öyle ama yaa kime neyi anlatacağız demi ama
Aynen öyle kankam. Yapmasamda yaptı derler o yüzden her şey benim mutlulğum için 😎 sende hep mutlu ol kankam
Onun için hem yapacaksın hemde kendi mutluluğumuz için kafayı takmamak lazım 😅 brom benim
Kendine iyi bak kankam.👋👋 Unutma yapmasa da yaptı diyecekler. 👍👍
Onun için yapacağız o zaman veryansın Dünya 😅 sende brom benim canına dikkat et yorumların için teşekkür ederim 🫠
Benımde umrumda olmuyor kırmamaya çalıştıkta kırıldım
Paramparça olduk biraz da onlar bizi Altan alsın bizi düşünsünler demiii
Öyle yapıyorum zaten ben kendimi sevdikçe başkaları neler düşünmüş zerre kadar umrumda değil
Kendimi çok seviyorum onun için kim ne derse desin varoş insanlar hayatımdan çıkardım hayat kalitemi bozuluyorlardı
Ben zaten hep o moddayım kimin ne düşündüğü umrumda değil
Çok iyi oluyor ama değil mi en azından gereksiz insanları hayatınızdan çıkıyor
Hiç kimse umurumda değil bu hayat benim kim ne düşünüyorsa şeyime kadar yolu var
🤫🤭 bence az bile dedin 😅
Buradan mecburen böyle dedim 🤣🤣 yoksa ban yeriz
Demi yoksa daha neler neler diyeceğiz işte 😂😂
İsttk attm
@hdjsjsjjajsjsjs iyi günler, bu sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş. Tek kelime bişey soracağımda rica etsem mesaj atabilme şansın var mı?
Yazdım
Ohoo çoktandır böyleyim
Terapi gibi değil mi yaa
Banane sızden sızene benden sjsjsj
Tam olarak bunu diyorum hahahahha 😂😂😂
Hiç umursamam
En güzelde o ya zaten 😂😂
İyi ne güzel ☺️..
Çoktandır böyle
no ablam
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?