Karakter olarak kızlar neden erken olgunlaşıyor da erkekler geç olgunlaşıyor?

Kızlarda 18 yaşında bile olgun olan çok kız var mesela. Ama erkeklerde çok nadir. Kızlarda 25-30 yaşına gelip de olgunlaşmamış insanlar da var, onlardan bahsetmiyorum

Karakter olarak kızlar neden erken olgunlaşıyor da erkekler geç olgunlaşıyor?
Cevapla