Herkese gönlünden geçenleri bir bir yaşadığı; mutlu bir hafta dilerim 🌸
1 ay
Herkese gönlünden geçenleri bir bir yaşadığı; mutlu bir hafta dilerim 🌸
Merhaba, güzel bir işim olsa tam kafama göre yani hiç fena olmazdı diye düşünüyorum. Sonrasında da yurt dışına gitmeyi planlıyorum yani güzel bir yaşam orada umarım beni bekliyordur diye ummak istiyorum. Daha önce gitmiştim bu arada. Her şeyin hayırlısı olsun hakkımızda :)
Hakkınızda hayırlısını diliyorum:)
Çok teşekkür ederim :)
☺️
Teşekkür ederim değerli arkadaşım. Bilmukabele 🥂
Haftadan, haftaya öyle iddialı isteklerim olmuyor. Kendim ve sevdiklerim için sağlık ve bolluk olsun, daha ne olsun 👌
Başta sağlık zaten. O olmayınca diğerlerinin anlamı yok :)

Hic bir seyi
Bu hafta, yeni bir davranış örüntüsünü daha iyi gözlemleme ve anlama fırsatı yakalamayı çok isterim. Artık üzerimde ufak bir ağırlık hissettiren gereksiz düşünceleri arkamda bırakmaya hazırım. Senin de gönlünden geçen güzelliklerin gerçekleştiği harika bir hafta olsun! 🌟✨
Cevap
16Cevap
Tabi ki kovulmayi bekliyorum.. işi arkamda bırakmaya hazırım. hadi hemen bırakayım hatta mümkünse :))
Umarım.
Hayatıma koca memeli biri girsin, memesizler de çıksın hayatımdan
Gökten meme düşse, yine sana başka şey düşer🙄
Dkfjfj
Ikiside ayni yete çıkıyor bende ne onunla ne onsuz olamıyorum durumu
Bence ona takılıp kalmışsın ve başka bir şey görmüyorsun. Oysa hayat birine takılıp kalacak kadar uzun değil.
Doğru haklisin buna daha kalıcı çözüm bulamadım hayir hayati yaşamayı seven enerjik de biriyim melankolik aglak dea sevmem ama onda durum değişiyor
Anlıyorum seni ama inanki onun umrunda bile değilsindir. Kendine yapıyorsun ne yapıyorsan.
Evet muhakkak öyledir biliyorum o renkli dünyasında kendi aleminde :(((
İnsanlar geride bıraktıkları enkazın farkında değiller. ya da farkındalar ama umursamıyorlar. Ama ilahi adalete güven. Er geç tecelli eder.
Amin tek ona güveniyorum acıttıgi yerden kanasın
Unutma, şahidi Allah olanın hakkı hiç kimsede kalmaz 🌸
Sagol gardas iyi ki varsın tam bir moral deposusun: )))
Ee bizde geçtik o yollardan tecrübeliyiz :))
Nasil yaptin peki kolay oldumu
Zor tabiki ama kendim daha değerliyim.
Bilmiyirim yaaa bazen kendi değerinden şüphe ediyorum bazen de bu hale düşecek kadın mıyım diye düşünüyorum görsen görsen tam sana inanamazsın çünkü
Normal seyrime doneyim yeter. 11 yılımı bıraktım geride...
🥺
Hayatın bana vermiş olduğu yorgunluğu atsam yeterli 😐
İşe biraz mola versen olur gibi :))
Di :)
Güzel şeylerin beni bulmasını istiyorum artık :))
Buradakilerin yüzünü şeytan görsün:))
O zaman ilk sana görünsünler :)))
Herşeyden memnunum. Ama bi sevgili bulsam güzel olur
😅
Kendimi kandıramam pek bi değişiklik yok rutin her hafta gibi akıp gidecek hayat
Belki küçük bir rastlantı hayatınızı değiştirecek bilemezsiniz:))
Bazı kararlar aldım onlari ve gerçek yapmak istiyorum.
Hafta yetmez daha köklü bir değişim lazım herşeyi bırakmaya hazırım ama olmuyor olmasını istediğim.
dert keder tasa hepsi de bizde 😂
Resmen içine öküz oturmuş :)) gel bu bayram keselim de rahatla:))
sevgilime göre o öküz benim. canıma kastınız yok dimi efenim 😅😂
Yok efenim ne münasebet:)))
Estağfurullah :D
Allahın izniyle evlilik teklifi edicem bu hafta
Hadi bakalım hayırlısı :)
Bu hafta tatil istiyorum artık..
En kısa sürede olur umarım :/
Her şey daha güzel olsun sadece
Umarım.
Beklediğim bir haber var olursa müp olur
Olur umarım 😌
Hepimizin umarım ❣️
Çalışmayı. Emekli olmayı.
Sen emeklisin zaten :))
sağlık en güzeli
Kesinlikle
Loto falan bir şey tutsun artık
🥺
mevcut olanları korusam yeterli
Nasılsınız leni bey ((:
Teşekkürler idare ediyorum bende ((: şimdiden iyi bayramlar dilerim ((:
((:
Açıkçası bilmiyorum.
Olumsuzlukları hep bırakmaya çalışırım
Borçlarım bitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?