Ne zaman biriyle kimyam tutsa, tipi hiç tipim olmayan biri çıkıyor. Siz bu durumda ne yapıyorsunuz, konuşmaya devam ediyor musunuz? Zamanla tipini de sevebiliyor musunuz?
1 ay
Sen en iyisini eksiksiz istiyorsun. Peki, o da öyle isterse, sen en iyisi ve eksiksiz misin? Her zaman daha iyisi olur ve nefsimiz hep daha fazlasını ister.
En doğrusu olanla yetin ve anı yaşa. Pozitif ol, bardağın dolu tarafına odaklar canım. Gerektiğinde yum gözünü keyfini çıkar.😎
Hayır en iyisini istiyorum demedim ama dış görünüşünde de bir şeyler beğenebilmeyi istiyorum.
Bir ben mi böyleyim yaaa?
Yorum için teşekkür ederim
Mükemmel kimse yoktur zaten bence
Doğru diyorsun
Yapmaya çalışıyorum😊
Ay inşallah öyle olur
Yakışıklı olan görünümü ile dikkat çektiği için konuşma özelliğini geliştirme ihtiyacı duymuyor. Tipi ortalama olan ise bunun yeterli olmadığını bildiği için iletişim gücünü geliştiriyor
Vayy bu güzel cevaptı bak doğru olabilir
Bu cevabı güzel bulduğuna göre teorim doğru demektir 😅
Evet olabilir, seni eig seçeceğim
Teşekkür ederim 😅 asıl mesajı anlatabildim mi peki?
Rica ederim, bende anlatabildin😃
Bu durumu yaşaman çok doğal, birçok insan benzer şeyler hisseder. ✨ İletişim kurabilmek ve karşılıklı uyum yakalamak fiziksel görünümün ötesinde bir çekicilik yaratır, bunu sen de fark ediyorsun zaten. Bazen bir insanın enerjisi ve konuşma tarzı seni öyle etkiler ki, dış görünüşü zamanla farklı bir güzellik kazanır. Duygusal bağlar algımızı derinden etkileyebilir, kendini bu akışa bırakmaktan çekinme. ❤️
Cevap
19Cevap
Tipe baktığın sürece daha çok yalnız kalırsın.
Ya sadece tipe bakmıyorum tabii ama ne bileyim biraz da dışı güzel olsun istiyorum, çok mu şey istiyorum?
Onlar da eksiği öyle kapatıyorsa demek
Bende çok tipsizim ama muhabbetim aşırı sarar, konuşkan ve tatlı dilliyimdir. Hep o ilk izlenimden yani tipsizlikten kaybediyorum aynen tarif ettiğiniz konunun tıpkısının aynısı. 😅
Brad Pitt'le birlikte olacak halin yok ya Necla...
Brad Pitt gibisini aramıyorum zaten
Deneyerek bulursun artık birini yanlız konuşmaya başlamadan önce görsel iste öyle başla
Bence bir şansı hakediyorlar
Hm bilemedim
Sempatik adamla hayat daha keyifli olur
Yanii olabilir gibi gibi
Bazılarında çirkin karizması var
Doğru var bazılarında bunda da sempatiklik var gibi
Başka artıları yok mu
Var var işi gücü falan sağlam esprili komik biri
Bence bir süre takıl bakalım
Peki öyle yapacağım
Şansın bol olsun
Teşekkürler
Bazı erkekler ya cidden karakterli bazısı başka bir kız onunla ilgilenmedigi için tatlı konuşuyor
Hm o da bir ihtimal olabilir bak ikinci dediğin
Evet mesela bak nasıl anlatayim bir erkek ile tanıştım çocuk manken gibi elini sallasa ellisi yani ama adam bana sadıktı emin ol bazı erkekler hiçbir kız bana bakmaz tatlı konuşayım ki elimdekini kaybetmeyeyim diye uğraşıyor mesela ben hiç tipim olmayan erkekle sevgili moduna girmedim çünkü hiç yakışıklı olmasa bile egolu çıkıyor yakisikli hadi kızlar tarafından ilgi gördüğü için öyle en azından
Konuşkan tatlı dilli tipsiz erkek mi,
Yoksa konuşkan olmayan yakışıklı erkek mi?
Konuşkan olmayan daha kötü bu durumda😏
Ozaman şans verebilirsin
Bi düşüneyim
Ama şuda gerçek. Tipini beğenmediğini sonradan da öyle pek sevemezsin
Yani zorlamış olurum kendimi sevmeye ve bu da zaman sonra beni boğabilir
Çirkinle yapamazsın istesende. Sen sorun etmesen çevren hatırlatır durur rahatsız eder seni.
Çok yakışıklı olmasa da tipi biraz normal olanlarla denenebilir ama
Haklısın zamanında öyle bir ilişkim vardı yakıştırılmıyorduk çevre tarafından önceleri takmıyordum ama sonra benim de gözüme batmaya başlamıştı
Senin tipini çok merak ettim mesela? Görmemiz mumkunmu
Yok ya gizli paylaştım olmaz. Normalde profil fotoğrafım var
Var ama neden gizli atıyorsun soruyu. Soru gereksiz bir soru veya çok özel bir soru değil
Çünkü o kişi görebilir
Odamı burada. Anladım şimdi
Evet burada
Sosyal bir deney vardır. Netflixte bunun belgesel tarzida vardır. Çoğu erkek ve kadını birbirlerini goremden sohbet ettiriyorlar. Uzun zaman bence herşeyi çok çabuk harcıyoruz hayatta eline hiçbir zaman en istediğin şey gecmeyecek bunun bilinci onemli
Aa öyle mi merak ettim adı ne nasıl bulabilirim?
Güzel söyledin, bunun bilincindeyim de ne bileyim dış görünüşünde de beğendiğim şeyler olsun istiyorum. Sen hiç bakmaz mısın bir kadının dış görünüşüne?
Bak ben sohbetlerimde hep şunu istedim insanlardan önce konuşalım , fikirlere bakalım sonra resim vs vs buluşmaya geçelim. Bu birini artık tanımış gibi alışmış gibi olduğun anlamina gelir. Resmini gördüğünde veya kendisini gördüğünde tipi bence cok onemsemezssin tabiki de az kendine değer veren eli yüzü duzzgun olacak. Ama herseyide kritere baglamayacaksin
Dış görünüşe bakmam kadında aurasina bakarım , kadın bir şekilde kendini güzel yapar. Ciddien yapar bunun çok örneğini biliyorum. Güler yuuzu samimiyeti kendinden emin olmasi herşeyi alıp götürür.
Güzel anlatmışsın teşekkür ederim
Rica ederim
Tip önemli muhabbet de öyle
Bişey olmaz her şey tip mi
Her şey tip değil ama dış görünüşünde de sevdiğim şeyler olmalı, öyle değil mi?
Evet aslında giyinisini duzeltirsen sıkıntı kalmaz
:D sende çok şey istiyorsun be
Yaa hayır yaa😅
Evet öyle ama çok şey istiyorsun olmaz böyle :D
Off ne yapacağız peki😀
Sen ne olsun istiyorsun onu söyle :D
İstiyorum ki biraz dış görünüşü güzel olsun😄
Güzel erkeği napıcan sen erkeğin çirkini makbüldür bilmez misin
Hmm öyle bir laf var doğru. Sen peki kadında dış görünüşünde bir güzellik aramaz mısın?
Ben daha çok zekaya bakıyorum azda fizik
Hm bak her insan az da olsa bakar dışa
Ben dikkat ediyorum karşımdaki de etsin az haksız mıyım :D
Evet tabii ki :)
Sende haklısın istek bu bastıramazsın çirkin al mutlu ol ama
Hadi bakalım bana şans dile😄
Pek şans dilemem şansa da inanma kafama koyarsam alırım sende dene biraz :D
Hahah olur denicem
Dene işe yarıyor :D
Bakacağız artık😅
Bak bakalım şans diliyorum sana bol bol :D
Hahah sağ ol🤣
Rica ederim.
Öyle denk gelmiştir
İlgimi çekiyorsa ve güzel değilse zor yani
Ben de öyle miyim? Merak ettim.
Dilimde tatlı, tipimde.
Bu ben 🤣🤣
Tam tersi olduğunda ne yapıyosunuz
Ben tipe bakmam muhabbeti güzelse kafam yatiyorsa tamamdır ki ben öyle biriyle ciddi düşünmedim 😅teklif eden de olmadı sohbet ettik gittiler bu kadar ama bir hastalık güzeli asfalta çevirir beden kalıcı değil çürüyen bir et parçası
Yani laylaylom takılıyosunuz
Laylaylom değil ciddi takılıyorum kimsenin duygularıyla oynamadan
Pardon o zaman ben öyle biriyle ciddi düşünmedim diyince öyle anladım
Yok benim hayatımda 1 kişi öldü zaten sonra kimseyi almadım başka hayatıma ama alırsam da tipiyle yargılamam bende çirkinim ve bu benim seçimim değil
Başınız sağ olsun
Gerçekten hiç kriteriniz yok mu
Tiple ilgili
Yok kalbi güzel olsun güven versin sadık olsun yeterli, inanmazsan annenin gençlik hallerine bak ya da babanın ya da dedenin farketmez hepsi geçici
Evet bunlar güzel şeyler, tamam geçici ama ben dış görünüşe bakmadan edemiyorum yani sadece o değil önemli olan ama tipi de biraz güzel olsun istiyorum
Senin tercihin senin düşüncen bişey diyemem saygı duyarım güzelliğin bir olayı kalmıyor bir yerden sonra ben sevdiğim insanın en güzel haliyle biliyorum ve en çirkin haliyle hastane yatağında da ama bana hep güzeldi o
Anladım. Teşekkür ederim cevap için
Ne demek ben teşekkür ederim
Sonuç?
baaka bi yetenegini gwlistiriyor oyle dusun
Bnmde dkkatımı ceker hep
Hayırlısı be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?