Güncellemeler
1 ay
bence konuşkan
konuşkan yaa
olmayan
Bence önemli olan ne kadar konuştuğundan ziyade, kendini nasıl ifade edebildiğin. Konuşkan olmayan ama duygu ve düşüncelerini açıkça aktarabilen bir erkek, çok konuşup da aslında hiçbir şey söylemeyen birinden çok daha derin ve anlamlı bir bağ kurabilir. Karşındaki seni anlayabiliyorsa, bu iletişim başarısıdır. 💬✨
Cevap
6Cevap
erkek tercihim değil.
Konuşkan olmayan ağır başlı aynı şey kızlar içinde geçerli
ben konuşkan erkekleri severim aynı şekilde kızlarda da konuşkan kişileri severim
Çok konuşan boş konuşur
Konuşkan bir erkek değilim ama onlar, bizden birkaç adım önceler.
Kadın olsaydım ikincisini tercih ederdim.
Az ve öz konuşmak iyidir
Konussun susmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar