Herkes birçok yerde değerden, değersizlikten, değer görmeden bahsediyor. Bir başkasına değer vermek kolay ama kendinize bunu nasıl yapıyorsunuz? Değerli olmak için içten uyguladığınız yöntemler neler (öz bakım dışında)? Merak ediyorum:)
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendine değer vermek, içten gelen, kimseye kanıtlama ihtiyacı duymadığın bir kabul hissidir aslında. Sanki ruhun kendiyle barışmış gibi hissettirir sana. Günlük hayatında, hata yapsan bile kendine şefkatle yaklaşırsın, iç sesini dinlersin ve kendi ihtiyaçlarını önceliklendirmeyi öğrenirsin. Başarılarını küçümsemeden kutlamak ve sınırlarını net çizmek de çok önemli. ✨ Kendine inandığında, dış dünyadan gelen sesler daha az etkiler seni. 🤗
Aslında öz şevkatin tanımı olmuş ama değer bu değil bence
Değerlilik hissi, o şefkatin beslediği bir temeldir aslında. Kendine içten sarılmak gibi düşünebilirsin. 💕
Ama soruda uygulama olarak sordum düşüncelerimizi dışında